Στην κάμερα του ΑΝΤ1 και τη Δέσποινα Καμπούρη μίλησε ο Λευτέρης Χαρίτος για τη νέα παραγωγή της Μάγισσας και όσα γίνονται στα γυρίσματα του prequel.
Ο σκηνοθέτης παραδέχτηκε πως οι Άγριες Μέλισσες εκτός από τη μεγάλη τηλεοπτική επιτυχία τους, προσέφεραν και στον ίδιο αναγνωρισιμότητα από το κοινό: «Δεν το περίμενα, είμαι και μιας ηλικίας, δεν το περίμενα να με σταματούν. Τώρα πια έχει γίνει πιο πολύ», είπε.
Για το prequel της Μάγισσας, ο Λευτέρης Χαρίτος είπε: «Η μεγάλη δυσκολία είναι ότι όταν έχεις κάνει την πρώτη Μάγισσα, με αυτούς τους ηθοποιούς και αυτό το σενάριο και αυτές τις συνθήκες, όπως και να το κάνουμε, είναι πολύ δύσκολο να βάλεις τον εαυτό σου και να πεις «πάμε να το κάνουμε ακόμα καλύτερο».
Η πρώτη Μάγισσα ήταν ένα πάρα πολύ δύσκολο πρότζεκτ, δεν νομίζω ότι θα ξαναγίνει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα. Φέτος νιώθω καλύτερα γιατί έκανα το περσινό. Το καστ άλλαξε γιατί φέτος είναι prequel. Τη Μαρία Κίτσου την είχαμε στο μυαλό μας από την αρχή για την Πανδώρα».
Παράλληλα εξήγησε πως γυρίζονται οι ερωτικές σκηνές στη Μάγισσα: «Είναι δύσκολο. Συνήθως αυτό που κάνω είναι ότι το κουβεντιάζω πολύ με τους ηθοποιούς για να νιώσουν κάπως ότι ξέρουμε τι πάμε να κάνουμε. Νομίζω ότι είναι πάντα μια συνωμοσία ανάμεσα στον σκηνοθέτη και τους ηθοποιούς.
Αν κάποιος από τους 3 δεν αισθάνεται καλά, δεν θα βγει αυτό το μαγικό στη σκηνή. Και συμβαίνει συχνά. Γι' αυτό πιστεύω ότι οι περισσότερες ερωτικές σκηνές δεν έχουν λόγο ύπαρξης», πρόσθεσε.
Ο Λευτέρης Χαρίτος, επίσης τόνισε τον σημαντικό ρόλο που έπαιξαν οι Άγριες Μέλισσες στην εξέλιξη της μυθοπλασίας στα κανάλια: «Έβλεπα πάρα πολλές ξένες σειρές. Έχω δουλέψει στην ελληνική τηλεόραση, είχα κάνει πολλές σειρές ντοκιμαντέρ. Όταν μου εμπιστεύτηκαν τις Άγριες Μέλισσες προφανώς έψαχναν έναν σκηνοθέτη που να μην είναι της τηλεόρασης.
Ανταμείφθηκα πλουσιοπάροχα, εννοώ μόνο συναισθηματικά. Ανταμείφθηκα με την αγάπη του κόσμου και την επιτυχία. Νομίζω ότι αν αποτύγχαναν οι Άγριες Μέλισσες θα αποτύγχανε γενικώς η μυθοπλασία στην Ελλάδα, γιατί έγινε ένα άνοιγμα, τότε η μυθοπλασία ήταν στο ναδίρ».