Χθες το θέμα σχολίασαν από την Επαγγελματική Ένωση Παθολόγων Ελλάδος επισημαίνοντας μεταξύ άλλων ότι: «Η νέα πλατφόρμα δεν απλοποίησε καμία διαδικασία, αντίθετα στην μεταφορά χάθηκαν διαδικασίες που σε ορισμένες περιπτώσεις ήταν ευεργετικές για τους χρήστες – ιατρούς. Οι διαχρονικές ελλείψεις στην τεχνική υποστήριξη και η μη επαρκής εξοικείωση, δημιουργούν αχρείαστη σύγχυση και πολλαπλές καθυστερήσεις.
Η αντικατάσταση ενός λειτουργικού συστήματος, με ένα όμοιο αμφιβόλου αποτελεσματικότητας, φανερώνει έλλειψη στρατηγικής και ορθολογικής διαχείρισης δημόσιων πόρων. Αν μάλιστα συνδυαστεί με την υποχρεωτική χρήση του συστήματος των ηλεκτρονικών ραντεβού, πλήττει σοβαρά την καθημερινότητα ιατρών και ασθενών. Το νέο σύστημα δεν είναι μόνο δυσλειτουργικό και αργό, αλλά πλήρως αναποτελεσματικό στην εξυπηρέτηση των πραγματικών αναγκών της δημόσιας υγείας.
Η διαδικασία των ηλεκτρονικών ραντεβού, η οποία παρουσιάστηκε παράλληλα ως καινοτόμος λύση, αναμένεται να εξελιχθεί σε ένα μηχανισμό που αποσπά πλήρως τον γιατρό από την φροντίδα του ασθενή. Συχνά η ταχύτητα του συστήματος είναι τόσο αργή που καθιστά την ολοκλήρωση ακόμη και των πιο βασικών ενεργειών αδύνατη…».
Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης πάντως, σχολιάζοντας προ ημερών το αίτημα του ΙΣΑ για λίγες ημέρες παράτασης στην λειτουργία της νέας πλατφόρμας, υπεραμύνθηκε αυτής και τόνισε ότι δεν μπορούμε να καθυστερήσουμε άλλο την ενεργοποίησή της διότι πρόκειται για πανευρωπαϊκό εγχείρημα.
Η ΗΔΙΚΑ με ανακοίνωσή της έδωσε οδηγίες για τα τεχνικά προβλήματα που παρουσιάζονται:
«Σας ενημερώνουμε πως σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα κατά την είσοδό σας στην νέα εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης (ΣΗΣ) θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα στον φυλλομετρητή που χρησιμοποιείτε:
- Διαγραφή ιστορικού περιήγησης
- Διαγραφή Cookies
- Συνδεθείτε εκ νέου στο https://www.e-prescription.gr/portal/ και επιλέξτε από το μενού αριστερά την Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση».