Ε, λοιπόν μαντέψτε ξανά, καθώς μια από τις πιο κερδοφόρες βιομηχανίες του 2020 ήταν τα… βιντεοπαιχνίδια!
Μάλιστα, σύμφωνα με σχετική έρευνα της Superdata, το 55% των Αμερικανών στράφηκαν στα βιντεοπαιχνίδια για να περάσουν τον χρόνο τους, να ξεχαστούν ή να διασκεδάσουν κατά τη διάρκεια της καραντίνας.
Όπως προσθέτουν οι ερευνητές, ένας στους τέσσερεις ερωτηθέντες απάντησαν πως χρησιμοποιούν τα βιντεοπαιχνίδια ως ένα μέσο για να επικοινωνήσουν και να συνδεθούν με άλλους ανθρώπους, ενώ η πλήξη και η ανάγκη για «απόδραση από την πραγματικότητα» φαίνεται να έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της δημοφιλίας των παιχνιδιών.
«Καθώς πολλές μορφές διασκέδασης και κοινωνικοποίησης έχουν ανασταλεί, οι καταναλωτές στράφηκαν στα βιντεοπαιχνίδια», αναφέρεται στη μελέτη.
Μέσα στο 2020, τα έσοδα από τα βιντεοπαιχνίδια αυξήθηκαν θεαματικά, σημειώνοντας κέρδη που ξεπέρασαν τα 110 δισεκατομμύρια ευρώ.
Πιο συγκεκριμένα, τα παιχνίδια σε κονσόλες γνώρισαν αύξηση κατά 25%, γεγονός που φάνηκε και από την τεράστια ζήτηση που παρατηρήθηκε για το νέο Xbox καθώς και το Playstation 5, με τη λίστα αναμονής για το δεύτερο να ξεπερνά ακόμα και τους δύο μήνες.
Σημαντική άνοδος παρατηρήθηκε και για τα παιχνίδια εικονικής πραγματικότητας, με τις αγορές να έχουν σημειώσει αύξηση επίσης κατά 25%.