Viral

Το μαγαζί με τα «χρυσά» καλαμαράκια στη Μύκονο με σπότ υπερπαραγωγή

Μετά τον ντόρο που προκλήθηκε από την καταγγελία Αμερικανού τουρίστα ότι τον χρέωσαν €836 για 6 μερίδες καλαμαράκια, οι υπεύθυνοι του καταστήματος στον Πλατύ Γυαλό περνούν στην αντεπίθεση

Με ένα διαφημιστικό κλιπ χολλυγουντιανών προδιαγραφών και με σκοπό να αποδείξουν ότι πρόκειται για ένα πολυτελές all day restaurant που δεν διέπεται από λογική αισχροκέρδειας, απευθύνεται σε υψηλό πελατολόγιο και προσφέρει high end υπηρεσίες και μια αξέχαστη γαστρονομική εμπειρία πάνω στο κύμα.

Πρωταγωνίστρια του προωθητικού βίντεο είναι μια γοργόνα που καταλήγει στην Μύκονο και μαγεύεται από την ατμόσφαιρα και τους θησαυρούς της θάλασσας που σερβίρονται στο εστιατόριο. Η συγκεκριμένη παραγωγή έχει το δίχως άλλο χολλυγουντιανά χαρακτηριστικά.

Η 15 κιλών ουρά της γοργόνας ήρθε από την Αμερική από εξειδικευμένο γραφείο που προμηθεύει όλες τις παραγωγές στο Χόλλυγουντ και κόστισε €5.000.

Η πρωταγωνίστρια Χριστίνα Φαμέλη, που έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό από την ταινία του Μανούσου Μανουσάκη ‘Ουζερί Τσιτσάνης’, έκανε ειδικά μαθήματα κολύμβησης για να ανταποκριθεί στον ρόλο της, ενώ για λόγους ασφαλείας επιστρατεύτηκαν δύο δύτες και ένας ναυαγοσώστης κατά την διάρκεια των υποβρύχιων γυρισμάτων.

Μόνο τα κοσμήματα κόστισαν €6.000, ενώ στήθηκαν δύο καμαρίνια στα οποία δούλευαν συνεχώς στυλίστες, μακιγιέρ και ενδυματολόγο, καθώς τα πλάνα ήταν αρκετά. Η μουσική δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες του κλιπ και για την επιλογή της έγινε κρούση σε 10 επώνυμους καλλιτέχνες! Το συνολικό κόστος παραγωγής άγγιξε τα €50.000!

https://youtu.be/lqhqp879Z6U

Πηγή: Mykonoslive TV

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Ο Καλογήρου διορθώνει το άρθρο του Ποινικού Κώδικα για το βιασμό
Γέφυρες στην Εγνατία: Πιθανά επικίνδυνες λέει η Κομισιόν
Chevron Right