«Τέλος στην ανακύκλωση περιεχομένου» ανακοινώνει το Instagram, προσθέτοντας ότι δεν θα προωθεί πια βίντεο-Reels με το υδατογράφημα του TikTok.
Η επίσημη ανακοίνωση επισημαίνει ότι η κοινότητα του Instagram έχει εκφράσει την δυσαρέσκειά της για αυτά τα βίντεο, καθώς τα θεωρεί χαμηλής ποιότητας.
Ωστόσο, πολλοί πιστεύουν ότι ο κολοσσός των social media δεν έχει πάρει με καλό μάτι την θεαματική επιτυχία του TikTok και με αυτό τον τρόπο προσπαθεί να το σαμποτάρει.
Μάλιστα, σε σχετική τους ανάρτηση, οι υπεύθυνοι ανακοίνωσαν την αλλαγή λέγοντας, μεταξύ άλλων:
«Οι χρήστες μας μάς λένε ότι τα reels χαμηλής ποιότητας (π.χ: θολά λόγω χαμηλής ανάλυσης) ή το περιεχόμενο που είναι εμφανώς ανακυκλωμένο από άλλες εφαρμογές (δηλ: περιλαμβάνει λογότυπα ή υδατογραφήματα), κάνει την εμπειρία τους λιγότερο ικανοποιητική. Επομένως, αποφασίσαμε να κάνουμε αυτό το περιεχόμενο λιγότερο ανιχνεύσιμο».
Δείτε την ανάρτηση:
https://www.instagram.com/p/CLFMSunBRX1/?utm_source=ig_embed