Το άλμπουμ της ζωής του στην κάμερα της εκπομπής «Prime Time» του ΣΚΑΪ ξεφύλλισε ο Μάκης Μάτσας, ο οποίος αποκάλυψε ιστορίες -μεταξύ άλλων- από τους Στέλιο Καζαντζίδη, Τόλη Βοσκόπουλο και Γιάννη Πάριο.
Ειδικότερα, μίλησε για την εμπλοκή του οραματιστή πατέρα του, Μίνου, με την άγουρη ελληνική δισκογραφία των μέσων της δεκαετίας του 1920, ανέτρεψε στη μετατροπή μίας χρεοκοπημένης εταιρείας σε κολοσσό του ελληνικού πενταγράμμου, ενώ περιέγραψε πώς η ικανότητα στην εύρεση ταλέντων οδήγησαν στο κατώφλι της «Μίνως Μάτσας και Υιός» σπουδαίους καλλιτέχνες.
»Η Μαρινέλλα έφυγε, γιατί δεν ήθελε να συμβιώσει με τον Καζαντζίδη και άλλαξε εταιρία. Ο Καζαντζίδης ήταν εταιρία στην εταιρία. Ο Καζαντζίδης έλεγε ένα σωρό πράγματα (για τις δισκογραφικές)…».
Στη συνέχεια μίλησε ο Χρήστος Νικολόπουλος, λέγοντας: «Ο Καζαντζίδης υπέγραψε ένα συμβόλαιο με την Minos γνωρίζοντας τι υπογράφει. Όλα τα άλλα δημιουργήθηκαν λόγω της συμβολής κάποιων λίγων δημοσιογράφων, που ανέπτυξαν το θέμα και πολύ πιθανόν το παραποίησαν».
Μάτσας: Πώς ο Γιάννης Βαρθακούρης έγινε… Πάριος
Ο Μάκης Μάτσας έκανε κομβικές παρεμβάσεις, όπου έκρινε σημαντικό. Δύο από αυτές αφορούν τον Γιάννη Πάριο, καθώς όχι μόνο άλλαξε μια φράση σε ένα τραγούδι που έγινε μεγάλη επιτυχία και τραγουδιέται μέχρι σήμερα, αλλά ήταν ουσιαστικά και ο «νονός» του δημοφιλούς τραγουδιστή.
Το άσμα «Αν δεν είχα και σενανε» στην αρχή ήταν «Αν δεν είχα τη μάνα μου», το οποίο όμως δεν του άρεσε. «Ήταν άλλος ο ρόλος της μάνας», είπε. Και έτσι ο στίχος άλλαξε στην εκδοχή που όλοι γνωρίζουμε.
Ωστόσο, δεν άλλαξε μόνο ο στίχος. Στον Μάκη Μάτσα δεν άρεσε και το επίθετο του τραγουδιστή με τη βαθιά φωνή από την Πάρο. Το Βαρθακούρης δεν ήταν εύηχο και έτσι έγινε Πάριος.
Αλλά, δυστυχώς, όπως ανέφερε «σπατάλησε τον εαυτό του με την πρώτη του γυναίκα. Έπεσε εκεί, σε μεθύσια, ναρκωτικά, και τον έσωσε η Γκερέκου».