Η Ναταλία Γερμανού υποδέχτηκε την ηθοποιό Μελίνα Λεφαντζή στο «Καλύτερα δε γίνεται» της Κυριακής (7/5) και μίλησε για την απόφασή της να αφήσει το επάγγελμα της νηπιαγωγού για να ασχοληθεί με την υποκριτική. Ενώ έδωσε λεπτομέρειες για τον χαρακτήρα της Φωτεινής που υποδύεται στη σειρά «Αυτή η νύχτα μένει».
Η Μελίνα Λεφαντζή ξεκίνησε αρχικά με την περιγραφή της Φωτεινής κι όσα έχουν συμβεί στη ζωή της, λέγοντας: «Η Φωτεινή είναι πολύ μοναχική. Στη Φωτεινή βλέπουμε την σκληρότητα που πηγάζει από την ευαισθησία γιατί έχει σηκώσει το βάρος του πένθους και για τον μπαμπά της και για την οικογένεια.
Και τα μυστικά που γνωρίζει για πολλούς και δεν τα μοιράζεται και τα κουβαλάει. Και αυτά παίζουν ρόλο για τη στάση της. Προσπαθεί να κρίνει σωστά για το καλό όλων. Όλοι είναι πονεμένοι με διαφορετικό τρόπο αλλά δεν έχει βρει ένα στοιχείο για να πάρει μια ανάσα, να δει ένα φως.
Προσπάθησε να βρει μια κανονικότητα με τον Κώστα. Το θεωρώ σαν ξέσπασμα γιατί έρχεται μετά την συζήτηση με τον Τάσο ότι δεν έχει κάνει τίποτα. Δεν έχουμε κάποια ενημέρωση για το εάν θα υπάρχει κάποια συνέχεια με αυτό! Με τον Γιάννη Στάνκογλου που κάνει τον μπαμπά μου, είμαι πολύ τυχερή γιατί έχω την χαρά να έχω ωραίους ανθρώπους κοντά μου. Μαθαίνεις πολλά μαζί τους και πώς να αλληλοεπιδράς. Νιώθεις σαν οικογένεια! Νομίζει ότι η Φωτεινή έχει στο νου της πώς κάτι δεν πάει καλά γιατί κάτι βλέπει, κάτι ψυχανεμίζεται», είπε για τις υποψίες του Χρήστου για όσα γνωρίζει η Φωτεινή στη σειρά.
Η υποκριτική ήταν πάντα στη σκέψη της και οι Άγριες Μέλισσες της έδωσαν το μεγάλο εισιτήριο: «Ήταν η ευκαιρία που μου δόθηκε να μπορέσω να υπάρξω στον χώρο και να βιοποριστώ. Πάντα υπήρχε στο μυαλό μου. Αν υπήρχε η οικονομική ασφάλεια και η στήριξη θα το έκανα νωρίτερα.
Δεν υπήρχε ποτέ σταθερότητα αλλά δεν ήρθε και κάτι να επενδύσω. Πήγαινα κανονικά σε κάστινγκ αλλά είχα και την πρωινή δουλειά. Είμαι υπομονετικός άνθρωπος και στα παιδιά έβλεπες αντιδράσεις που υπήρχε κάτι άλλο και εγώ να το συζητήσω και να βρω λύση. Κάποιες φορές πιεζόταν η υπομονή», πρόσθεσε για το διάστημα που μεσολάβησε μέχρι τους πρώτους ρόλους.