Showbiz

Μαριώ – Στούντιο 4: «Είχα μια καρφίτσα, τους τρύπαγα τα πόδια κι έφευγα από το μαγαζί»

Η Μαριώ μίλησε στην εκπομπή Στούντιο 4 για το ξεκίνημά της σε έναν χώρο ανδροκρατούμενο με πολλές δυσκολίες.

Στην παρέα του Στούντιο 4 βρέθηκε η γνωστή ρεμπέτισσα, Μαριώ, όπου εξομολογήθηκε τις δυσκολίες που αντιμετώπισε όταν ξεκίνησε να τραγουδά σε πολύ νεαρή ηλικία.

Θυμήθηκε τα παιδικά της χρόνια στη Θεσσαλονίκη και τα πρώτα της βήματα στο τραγούδι, όπου είχε συνεργαστεί και με τον Μάρκο Βαμβακάρη. Ξεκίνησε να τραγουδά σε πανηγύρια από τα 12 και στη συνέχεια σε νυχτερινά μαγαζιά κάτω από συνθήκες που δεν ευνοούσαν τις γυναίκες στο πάλκο: «Στα μαγαζιά που τραγουδούσα θεωρούσαν τη γυναίκα κτήμα τους».

Η Νάνσυ Ζαμπέτογλου την χαρακτήρισε «κομμάτι της οικογενειακής της ζωής», με την ίδια μα μιλά με ευγνωμοσύνη για τους ανθρώπους που την ανακάλυψαν και κυκλοφόρησαν τον πρώτο της δίσκο για τα ρεμπέτικα της Θεσσαλονίκης. «Δύσκολα χρόνια μετά τον Εμφύλιο. Ο πατέρας μου έπαιζε ντραμς και του πρότειναν από τον σύλλογο μουσικών Βορείου Ελλάδος να πάει ένα από τα παιδιά της οικογένειας στο κρατικό ωδείο Θεσσαλονίκης.

Ήμουν μαζί με τον Γιώργο Χατζηνάσιο, έκανα για δυο χρόνια πιάνο. Έπρεπε να δουλέψω όμως και βγήκα στο τραγούδι σαν παιδί θαύμα. Αλλά δούλευα και στα χωράφια. Σχολείο πήγα μέχρι την τρίτη γυμνασίου, τα παράτησα όταν πήρα μια αποβολή για μια κοτσάνα που είπα. Δούλεψα πάρα πολύ σκληρά», είπε η Μαριώ, ενώ σε μια σπάνια στιγμή ανέφερε πως το επίθετό της είναι Σταματίου.

Περιγράφοντας τη ζωή στα νυχτερινά μαγαζιά είπε: «Όχι, δεν είναι όλα ωραία. Όταν με πήγαν για πρώτη φορά σε ένα τραπέζι, να πάω και να με κεράσουν ένα ποτό, είδα ότι ήταν πονηριές. Είχα μία καρφίτσα στο σακάκι μου επάνω, την έπαιρνα και με αυτήν τρύπαγα τα πόδια των ανδρών. Σηκωνόμουν και έφευγα από το μαγαζί. Δεν ντρέπομαι να πω ότι παράτησα τα μαγαζιά τόσες φορές για τον λόγο αυτόν. Άφηνα τους άντρες με ματωμένα τα πόδια. Ο Θεός ήταν πάντα δίπλα μου», πρόσθεσε.

Το σχετικό απόσπασμα:

Δείτε το βίντεο:

Έχει ζήσει τη διασκέδαση με σπάσιμο κανονικών πιάτων κι όχι γύψινων: «Έσπαγαν τα χέρια μου, έφευγαν κομμάτια πορσελάνης και έκοβαν τα χέρια μου. Ήταν δύσκολο γλέντι, ερχόταν η στιγμή που έλεγες «Όχι ρε παιδιά, αυτό δεν είναι διασκέδαση, αυτό είναι πόλεμος»», είπε η Μαριώ.

Η γνωστή ερμηνεύτρια περιέγραψε τις φασαρίες που περιλαμβάνονταν στη νυχτερινή διασκέδαση: «Γίνονταν ομηρικοί καυγάδες για ψύλλου πήδημα. Γιατί κοίταξες την γκόμενα του άλλο, γιατί κοίταξες, γιατί κοίταξες αλλού, γιατί πήρες εσύ το κομμάτι, χόρευα και μπήκες εσύ και μου χάλασες τον χορό μου. Γινόταν ο πανικός και εγώ τραγουδούσα κανονικά, για να μην ακούγεται το μπαμ μπουμ από το ξύλο», ενώ συμπλήρωσε πως υπήρχε έντονη προκατάληψη για τις γυναίκες τραγουδίστριες.

Η συνεργασία με τον Ντίνο Χριστιανόπουλο για το αφιέρωμα στον Τσιτσάνη:

Τα πρώτα χρόνια στην Αθήνα και οι κρίσεις πανικού:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Πώς θα αντιμετωπίσετε τις καούρες της Τσικνοπέμπτης
Άγκυρα και Ουάσιγκτον τείνουν χείρα φιλίας: Στενές επαφές για επανεκκίνηση των σχέσεων ΗΠΑ - Τουρκίας
Chevron Right