Το Tik Tok είναι το νέο off-off-off-off-Broadway εν καιρώ πανδημίας. Την ώρα που η ένωση των θεατρικών επιχειρηματιών του Μπρόντγουεϊ έχει δείχνει αποφασισμένη να κρατήσει κλειστές τις αίθουσες για ολόκληρη τη σεζόν, κρίνοντας ότι κάθε απόπειρα λειτουργίας τους ισοδυναμεί με οικονομική αυτοκτονία, οι fans του μουσικού θεάτρου βρήκαν νέα διέξοδο για το πάθος τους: το Tik Tok.
Η κινέζικη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης έχει συσπειρώσει τους φίλους του μιούζικαλ καθώς και τους επίδοξους δημιουργούς οι οποίοι ανταλλάσσουν ιδέες για τραγούδια, χορευτικά, σκηνικά, κοστούμια και ερμηνευτές και ονειρεύονται να δουν το όραμά τους να παίρνει σάρκα και οστά στη σκηνή όταν με το καλό λήξει η καραντίνα.
Την αρχή έκανε τον Αύγουστο η εικοσιεξάχρονη Em Jaccs από τη Νέα Υόρκη, η οποία ποστάρησε ένα κλιπ της ερωτική μπαλάντας που συνέθεσε για τον αξιολάτρευτο ποντικό, πρωταγωνιστή της ταινίας της Disney που έκανε πρεμιέρα το 2007. Την ιδέα της ενστερνίστηκαν πολλοί ακόμα, με αποτέλεσμα ο λογαριασμός RatatouilleTheTikTokMusical να έχει σήμερα 139.000 ακόλουθους. «Είναι προφανές ότι θέλουν έναν «Ρατατούη – Το μιούζικαλ» είπε η εμπνεύστρια της «κίνησης» στο Broadway World τον Οκτώβριο, συμπληρώνοντας ότι η ανταπόκριση που βρήκε η ιδέα της την έχει συγκλονίσει. «Όπως κάθε άνθρωπος που ονειρεύτηκε κάποτε να δουλέψει στο Μπρόντγουεϊ, αυτή η ελάχιστη γεύση μου έχει δώσει τρομερή χαρά».
@e_jaccs A love ballad #remy #rat #ratatoille #disney #wdw #disneyworld #ratlove #ratlife #rats #Alphets #StanleyCup #CanYouWorkIt
@danieljmertzlufft Remy: The Musical OG Song @e_jaccs add. Vocals @cjaskier #remy #ratatouille #musicaltheatre #broadway #singer #musical #disney #fyp #disneymusicals