Η πολυπραγμοσύνη και η στρεψοδικία δεν είναι καλοί σύμβουλοι στην πολιτική και το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Τις τελευταίες μέρες έχει πάρει σβάρνα τα ΜΜΕ και προσπαθεί να αποδείξει ότι ο μόνος Πρωθυπουργός που έπραξε σωστά στην τεχνολογική αναβάθμιση των σιδηροδρόμων – με την οποία δεν θα έχει συμβεί το δυστύχημα στα Τέμπη – ήταν ο… Αντώνης Σαμαράς.
Επί των ημερών του, το 2014, καταρτίσθηκε η περίφημη «σύμβαση 717», που δεν έχει υλοποιηθεί ακόμη.
Ο Άδωνις υποτίθεται ότι έτσι μεταφέρει τις ευθύνες γενικά στον… ΣΥΡΙΖΑ και για τη μοιραία νύχτα στο ΠΑΣΟΚ. Αλλά η δημοσιότητα γύρω απ’ αυτή τη σύμβαση, εκθέτει τον… Σαμαρά.
Όπως έχουν φωτίσει δημοσιογραφικές έρευνες – Reporters United – iEidiseis κ.α. – η πηγή της κακοδαιμονίας βρίσκεται σ αυτή τη σύμβαση: έχει καταρτισθεί με κενά που επέτρεπαν στις εταιρίες να ζητούν συνεχώς αναθεωρήσεις και περισσότερα λεφτά – χωρίς να υλοποιούν το έργο που ανάλαβαν.
Παλιό κόλπο. Στη συγκεκριμένη σύμβαση όμως τα προβλήματα είναι τόσο κραυγαλέα, ώστε η ελληνική και η γαλλική εταιρία που ανέλαβαν το έργο να κερδίζουν στα… δικαστήρια.
Η προσπάθεια του Άδωνι γίνεται έτσι μπούμερανγκ, ειδικά σε ότι αφορά τις κατηγορίες του για τον ΣΥΡΙΖΑ. Όπως αποδεικνύεται οι πιο συστηματικές πιέσεις στις δυο εταιρείες ασκήθηκαν επί ΣΥΡΙΖΑ – και καμία επί ΝΔ.
Αξιοπρόσεκτη λεπτομέρεια: υπουργός Μεταφορών που υπέγραψε αυτή τη σύμβαση ήταν ο -γνωστός πλέον ως υποψήφιος βουλευτής του Μητσοτάκη- ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. Και υποτίθεται ότι ήξερε από συμβάσεις αφού υπήρξε υφυπουργός Εμπορίου.
Ότι ο Γεωργιάδης, δια της ανάδειξης του Σαμαρά, σε σωτήρα των τρένων, ψιλοαδειάζει τον Μητσοτάκη δεν είναι περίεργο: συνηθίζει να τον τρολάρει παριστάνοντας ότι τον υπερασπίζεται…