Πολιτική

ΣΥΡΙΖΑ: Αντί να πιέσει τους αναδόχους για τα έργα ασφαλείας, ο κ. Καραμανλής τους αποζημίωνε με εκατομμύρια ευρώ

Σκληρή ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ μετά την αποκάλυψη για τα 3,3 εκατ. ευρώ σε εταιρεία επειδή η προηγούμενη διοίκηση ΟΣΕ-ΕΡΓΟΣΕ επί ΣΥΡΙΖΑ είχε κινήσει διαδικασία έκπτωσή της

Σκληρή ανακοίνωση εναντίον της κυβέρνησης και του πρώην υπουργού Μεταφορών και Υποδομών εξεδωσε ο ΣΥΡΙΖΑ.

«Την ώρα που η ανάδοχος εταιρεία δεν προχωρούσε ούτε βήμα το έργο για την τηλεδιοίκηση, ο κ. Καραμανλής αντί να τους πιέζει να ολοκληρώσουν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις, τους έδινε και αποζημίωση για να τους επιβραβεύσει», τονίζει αρχικά ο ΣΥΡΙΖΑ στην ανακοίνωσή του επικαλούμενος δημοσίευμα της Εφημερίδας των Συντακτών, σύμφωνα με το οποίο ο πρώην υπουργός Μεταφορών έδωσε 3,3 εκατ. ευρώ για αποζημιώσεις σε εργολάβο εταιρεία επειδή η προηγούμενη διοίκηση ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ επί ΣΥΡΙΖΑ είχε κινήσει διαδικασία έκπτωσής της, λόγω ασυνέπειάς της στην υλοποίηση του έργου.

«Όχι ότι δεν τον ξέραμε, αλλά σήμερα αποκαλύπτεται με τον πιο εμφατικό τρόπο ποιος ήταν ο πραγματικός ρόλος και οι προτεραιότητες του κ. Καραμανλή στο Υπουργείο Μεταφορών» σημειώνει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

«Όχι η ολοκλήρωση των έργων ασφαλείας, αλλά η καθυστέρησή τους με δώρα εκατομμυρίων στους επενδυτές και στους εργολάβους. Όχι η ασφάλεια στον σιδηρόδρομο, αλλά η απαξίωση των δικλίδων ασφάλειας, με μείωση προσωπικού και αποδιάρθρωση υπηρεσιών για να ανοίξει το δρόμο σε ΣΔΙΤ» υπογραμμίζει.

Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ:

«Την ώρα που η ανάδοχος εταιρεία δεν προχωρούσε ούτε βήμα το έργο για την τηλεδιοίκηση, ο κ. Καραμανλής αντί να τους πιέζει να ολοκληρώσουν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις, τους έδινε και αποζημίωση για να τους επιβραβεύσει.

Σήμερα η Εφημερίδα των Συντακτών αποκαλύπτει ότι ο κ. Καραμανλής έκανε δώρο 3,3 εκ. ευρώ στην εργολάβο εταιρεία για αποζημιώσεις που ζητούσε, επειδή η προηγούμενη διοίκηση ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ επί ΣΥΡΙΖΑ είχε κινήσει διαδικασία έκπτωσής της, λόγω ασυνέπειάς της στην υλοποίηση του έργου.

Όχι ότι δεν τον ξέραμε, αλλά σήμερα αποκαλύπτεται με τον πιο εμφατικό τρόπο ποιος ήταν ο πραγματικός ρόλος και οι προτεραιότητες του κ. Καραμανλή στο Υπουργείο Μεταφορών.

Όχι η ολοκλήρωση των έργων ασφαλείας, αλλά η καθυστέρησή τους με δώρα εκατομμυρίων στους επενδυτές και στους εργολάβους.

Όχι η ασφάλεια στον σιδηρόδρομο, αλλά η απαξίωση των δικλίδων ασφάλειας, με μείωση προσωπικού και αποδιάρθρωση υπηρεσιών για να ανοίξει το δρόμο σε ΣΔΙΤ».

 

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
ΕΟΦ: Ανακαλείται φάρμακο για την καρδιά - Τι βρέθηκε
Ντόρα Μπακογιάννη: Σιωπή
Chevron Right