«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φέρνει ως υπερσύγχρονα τα τρένα που απέρριψαν Ελβετία και Γερμανία. Μητσοτάκης και Καραμανλής να πάρουν θέση», λέει ο Νίκος Παππάς αναφορικά με την αμαξοστοιχία ETR 470 και το πρωτοσέλιδο θέμα της «Εφημερίδας των Συντακτών» και προσθέτει: «Τα στοιχεία που παρουσιάζει η Εφημερίδα των Συντακτών για το «λευκό βέλος», το οποίο σκοπεύει να δρομολογήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ελλάδα, προκαλούν ερωτηματικά.
Υπάρχει βαρύ ιστορικό βλαβών και ατυχημάτων της εν λόγω αμαξοστοιχίας (ETR 470) σε χώρες, όπως η Ελβετία και η Γερμανία».
Στη συνέχεια ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία θέτει ερωτήματα προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ:
«H ΤΡΑΙΝΟΣΕ οφείλει να απαντήσει:
- Τι προέβλεπε η σύμβαση ανακατασκευής των ETR 470;
- Ποιες ενέργειες βελτίωσης έχουν γίνει;
- Για ποιον λόγο απέσυρε το νεότερο ETR 485 («ασημένιο βέλος»), που είχε παρουσιαστεί στη ΔΕΘ του 2018;
Καλούμε τους κυρίους Μητσοτάκη και Καραμανλή:
- Να διασφαλίσουν την ασφάλεια επιβατών και εργαζομένων.
- Να λάβουν κάθε μέτρο συμμόρφωσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με βάση τη νομοθεσία και τις συμφωνίες μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικής εταιρείας.
- Να απαντήσουν για ποιο λόγο αποδέχθηκαν την αλλαγή του ‘ασημένιου βέλους’ με το ‘λευκό’».