Οι τηλεπερσόνες πρώτες και εν συνεχεία οι πολιτικοί αποτελούν τα πρώτα θύματα των social media. Εθισμένοι στην νέα τεχνολογία, εγκλωβισμένοι στην μυθοπλασία των likes και την ταχύτητα του πληκτρολογίου αποκτούν την ψευδαίσθηση ότι υπερβαίνουν σχηματισμούς και καταστάσεις, ενώ η εικόνα και οι απόψεις τους απλώνονται και κατακτούν το σύμπαν.
Κοινώς την ψωνίζουν!
Οι τηλεπερσόνες νιώθουν ότι είναι υπεράνω των Μέσων που εργάζονται και ότι η «δύναμή» τους δεν απορρέει από τα Μέσα που εργάζονται αλλά από τα Μέσα που διαχειρίζονται. Παρομοίως και οι πολιτικοί καθώς πιστεύουν ότι η δύναμη και η δημοφιλία τους δεν απορρέει από τα κόμματα στα οποία είναι ενταγμένοι αλλά απο τα social media που οι ίδιοι διαχειρίζονται. Έχουν την ψευδαίσθηση ότι στην εποχή των social media δεν ισχύει το θεώρημα Αβέρωφ ότι όποιος φεύγει από το μαντρί τον τρώει ο λύκος…
Και καλά οι χομπίστες της πολιτικής που διαβιώνουν πολυτελώς από τα γεννοφάσκια τους και τώρα καθώς διανύουν την 3η ηλικία από τα παλάτια των προγόνων τους με το πληκτρολόγιο τους κάνουν πλάκα στοχοποιώντας και πυροβολώντας δικαίους και αδίκους…
Το ζητούμενο είναι τι γίνεται με όλους τους άλλους , τους πολιτικούς νέας κοπής, τους εν ενεργεία της Βουλής που παραμένουν αποκομμένοι από την καθημερινότητα και τα προβλήματα των κανονικών ανθρώπων και διαρκώς βρίσκονται με το μπιμπλίκι στο χέρι και τα μάτια τους καρφωμένα στα social media (LOL, OMG και FYI), στους influencers, στα like και στα comment ,στα Viral (βάιραλ),τα yolo (γιόλο) και τα hastag (χάσταγκ), στα τρολλαρίσματα.
Είναι οξύμωρο αυτό που συνέβη το περασμένο τριήμερο και ενώ υποτίθεται ότι η χώρα έχει μπει σε προεκλογική τροχιά. Καθώς οι αυξήσεις χόρευαν στα ράφια των σαρακοστιανών +20 με +40% σε σχέση με πέρσι, σύσσωμο το πολιτικό σύστημα πέταγε …χαρταετό ! Η ανεμελιά της αντιπολίτευσης παροιμιώδης. Μόνος του ο Άδωνις , χωρίς αντίλογο, έκανε τηλεοπτικό σόου στην Κεντρική Αγορά «Όλα …τσάμπα», ενώ η Αντιπολίτευση απούσα από την αγορά συμμετείχε μόνο στα πάρτι μασκέ ως να μην την άγγιζε το πρόβλημα της ακρίβειας όταν οι τιμές του ιχθυοπωλείου (48€ το κιλό οι καραβίδες) ανταγωνίζονταν εκείνες του χρυσοχοείου. Ιδιαιτέρως δε η αξιωματική αντιπολίτευση έμοιαζε το τριήμερο της αποκριάς ως «ακυβέρνητο καράβι», παγιδευμένη στην εσωστρέφεια της να πνίγει τον πόνο της στις διαδικτυακές πλατφόρμες μετρώντας τα like υπέρ και κατά του Παυλή.
Διεργασίες και προβληματισμοί ενός κόμματος εξουσίας που απέχουν παρασάγγας από τις έγνοιες και τους προβληματισμούς των κανονικών ανθρώπων που αναζητούν λύσεις στα χρόνια προβλήματα που επηρεάζουν την κανονικότητα τους.
Αυτή την περίοδο οι κανονικοί άνθρωποι αναζητούν πολιτικούς οργανισμούς που θα μπορέσουν να πατάξουν την αισχροκέρδεια και να κλείσουν αισθητά την ψαλίδα των τιμών από το χωράφι στο ράφι.
Οι κανονικοί άνθρωποι γυρίζουν την πλάτη στους μασκέ πολιτικούς που συλλαμβάνονται αδιάβαστοι και δεν εμφανίζουν σχέδιο επίλυσης των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η κοινωνία. Οι κανονικοί άνθρωποι δεν αποδέχονται κόμματα εξουσίας που να μην διαθέτουν «παρατηρητήριο τιμών» και Real Tim ενημέρωση με τις αυξομειώσεις των τιμών στα βασικά είδη πρώτης ανάγκης σε ολόκληρη την ΕΕ αλλά και σε ολόκληρη την Επικράτεια.
Οι κανονικοί άνθρωποι θέλουν πολιτικούς σχηματισμούς που θα μπορούν να πείσουν ότι και θέλουν και μπορούν να πατάξουν την αισχροκέρδεια εδώ και τώρα.
Δ.Β.