Μια νέα μόδα ξεκίνησε στον αμαρτωλό χώρο των εταιρειών δημοσίων σχέσεων και media agencies όταν κάνουν τα πλάνα για τη διαφημιστική προβολή των πελατών τους. Να χωρίζουν τα «παιδιά» και τα «αποπαίδια», όχι με κριτήρια την καλύτερη προβολή των πελατών τους, αλλά για προσωπικές ατζέντες του (ή της) «μιντιάρχη».
Για παράδειγμα, μηδέν τα κονδύλια στις ιστοσελίδες που, επιτελώντας το δημοσιογραφικό τους καθήκον, αναφέρονται στις περιπέτειες με τη Δικαιοσύνη συγκεκριμένων επιχειρηματιών. Άσχετων με τον διαφημιζόμενο.
Έγραψες π.χ. για τη σύλληψη και το αίτημα έκδοσης στη Ρουμανία του Ισραηλινού «βασιλιά των διαμαντιών», Μπένι Στάινμετς; Το αποτέλεσμα είναι ότι οι εταιρείες δημοσίων σχέσεων και media planning που έχουν φιλικές σχέσεις με τον συγκεκριμένο επιχειρηματία σε πετάνε έξω από τις καμπάνιες των πελατών τους.
Όπου ο διαφημιζόμενος πελάτης συνήθως δεν έχει καμμιά σχέση ούτε με «διαμάντια», ούτε με «βασιλιάδες», ούτε με τις φίλες του. Μιλάμε δηλαδή για καθαρή στρέβλωση των κριτηρίων και της αγοράς με βάση τα «καπρίτσια» του (ή της) «μιντάρχη».
Καλά ξεμπερδέματα κυρία Αλεξία Μπακογιάννη. Σύντομα θα έχετε τα νέα μας
Α.Ο.