Ολοκλήρωσε τη θητεία του στο Μαξίμου και θα επιστρέψει στον ιδιωτικό τομέα. Ο λόγος για τον επικεφαλής δημιουργικού (Chief Creative Officer – CCO) της ελληνικής κυβέρνησης, ο οποίος τον τελευταίο έναν χρόνο ήταν ειδικός σύμβουλος του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Ο Στηβ Βρανάκης και η Μarketing Greece υλοποίησαν την καμπάνια για τον Ελληνικό Τουρισμό το περασμένο καλοκαίρι. Το σποτ «Greek Summer is a state of mind» επιχείρησε να κεφαλαιοποιήσει τον χαμηλό αριθμό κρουσμάτων που σημείωσε η χώρα μας μετά το πρώτο κύμα του κορονοϊού, είχε δεχθεί ωστόσο αρκετή κριτική.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το Μέγαρο Μαξίμου αναφέρεται, μεταξύ άλλων:
«Ο κ. Vranakis και η ομάδα του στο Enterprise Greece, ένα επιτυχημένο μείγμα νέων επαγγελματιών και έμπειρων ειδικών, παρέδωσαν με επιτυχία τη στρατηγική, το επικοινωνιακό αφήγημα, το branding και τον πλήρη οδηγό εφαρμογής μαζί με τα βασικά εργαλεία για την επανατοποθέτηση της εικόνας της χώρας (Repositioning Greece) που θα παρουσιαστεί αργότερα το 2021 λόγω της συγκυρίας με την πανδημία του COVID-19.»
Σήμερα, 1η Δεκεμβρίου, ο Στηβ Βρανάκης αποδεσμεύεται και θα επιστρέψει στον ιδιωτικό τομέα. Ωστόσο, όπως επισημαίνεται, ο ίδιος θα συνεχίσει «σε εθελοντική βάση και αμισθί» να κατέχει τον τίτλο του CCO για την Ελλάδα και θα παραμείνει ως σύμβουλος του πρωθυπουργού σε θέματα που σχετίζονται με το δημιουργικό, τον σχεδιασμό, το branding, την καινοτομία, την τεχνολογία και την αειφορία.