Ερωτηματικά προκαλεί η… ομοιότητα του σλόγκαν του κεντρικού σποτ της τουριστικής καμπάνιας της Ελλάδας, που ανατέθηκε στην Marketing Greece, με διαφημιστικά μυνήματα εταιρείας καλλυντικών.
Υπενθυμίζεται ότι στο πρώτο από τα σποτ της χώρας μας για το restart στον τουρισμό το μότο είναι «Greek Summer is a state of mind».
Χρήστες των social media σχολίασαν, λοιπόν, πως η φράση αυτή δεν είναι και τόσο πρωτότυπη ή δημιουργική.
Μπορεί κανείς να τη συναντήσει, μεταξύ άλλων, στα – σχετικά πρόσφατα – σποτ των αντηλιακών της γνωστής εταιρείας Lancaster.
Τα βίντεο της εν λόγω καμπάνιας, ειδικότερα, «κλείνουν» με το μήνυμα «Summer is a state of mind».
Σχετική τοποθέτηση έκανε μάλιστα ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χάρης Μαμουλάκης σε ανάρτησή του στο Twitter:
Μάρτιος ’20: εταιρεία καλλυντικών διαφημίζει τα προϊόντα της με το σλόγκαν «Summer is a state of mind».
Ιούνιος ’20: η Marketing Greece που με ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ανάθεση έλαβε 32 εκ. από την κυβέρνηση, παρουσίασε την καμπάνια με κεντρικό σλόγκαν το «Greek Summer is a state of mind». pic.twitter.com/7FKGEQYnXj— Χάρης Μαμουλάκης (@Mamoulakis) June 5, 2020
«32 εκ. ευρώ για μια αντιγραφή – και μάλιστα με ξένο σλόγκαν, κατοχυρωμένο από το 2013 – το λες και #σκοιλ_ελικικου στον τουρισμό», σχολίασε ο ίδιος.
Δείτε τα σποτ:
https://youtu.be/iKN91bK2NWI
https://youtu.be/vRmv4z9pCOw