Αν λέγαμε πως οι εικόνες που παρατηρούνται στα ελληνικά τρένα το τελευταίο διάστημα είναι τριτοκοσμικές θα αδικούσαμε τον τρίτο κόσμο! Εκεί, τουλάχιστον, το τρένο μπορεί να αργεί να φτάσει στον προορισμό του, αλλά φτάνει! Εδώ, σταματά στη μέση του πουθενά και μετά από κάποιες ώρες σε γυρίζει πίσω και σε αφήνει στην τύχη σου.
Η ανάρτηση της Δανάης Κολτσίδα, που περιγράφει την περιπέτειά της γιατί θέλησε να ταξιδεύει με τα τρένα που «τώρα που ιδιωτικοποιήθηκαν, θα ξεχάσουμε την περιπέτεια, ενώ τρέχουν σαν… βέλη, εκμηδενίζοντας τις αποστάσεις», είναι πραγματικά συγκλονιστική.
https://www.facebook.com/danai.koltsida/posts/pfbid02ziH3RbLDZEM9LmVct4u2BWboLDGeYMYamYDskeip7m2qhN5FNVc3SFoBNpAYCcmXl
Ας δούμε, όμως, ορισμένα πρώτα ερωτήματα με βάση το πρώτο ρεπορτάζ – μέρες τώρα ο αρμόδιος τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, έθετε το θέμα, αλλά δυστυχώς νομίσαμε ότι …υπερβάλλει!
Εδώ & 2 ώρες, το περιβόητο «Βέλος» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που ξεκίνησε από Αθήνα για Θεσσαλονίκη, εχει μείνει έξω από τη Δεκέλεια.
Οι επιβάτες έχουν αποβιβαστεί σε χωράφια,σε μια αδιανόητη -για την ασφάλειά τους- απόφαση.
Η κατάσταση είναι εξοργιστική.Ο κ.Καραμανλής οφείλει να απολογηθεί pic.twitter.com/YmyVIL01wI— Νίκος Παππάς (@nikospappas16) July 28, 2022
-Η εταιρία λέει ότι δεν φταίνε τα τρένα, αλλά το δίκτυο, οι… γραμμές δηλαδή, η ευθύνη για τις οποίες από ότι γνωρίζουμε, ανήκει στην πολιτεία.
-Αν υπάρχει πρόβλημα με τις γραμμές, γιατί επιτρέπεται στα τρένα να προγραμματίζουν (και πολύ περισσότερο να εκτελούν) δρομολόγια, αφού ο κίνδυνος να μην εκτελεστούν ή να διακοπούν τα δρομολόγια είναι κάτι παραπάνω από υπαρκτός;
-Το αν και πού φταίει και η εταιρία, θα το γνωρίζουμε λογικά εντός της ημέρας – ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον! Στη διαχείριση, όμως, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες, να πέσουν μεγάλα πρόστιμα και να τεθούν ΚΑΝΟΝΕΣ! Όπως περιγράφουν οι επιβάτες, ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΝΤΑΙ τελείως, ούτε καν ενημερώνονται για το γιατί γίνεται το δρομολόγιο, πότε θα καθυστερήσει κοκ. Όταν δε επιστρέφουν στο Σταθμό Λαρίσης στην Αθήνα (το λέμε για κάποιους αρμοδίους που είναι πιθανόν να πιστεύουν ότι ο Σταθμός Λαρίσης είναι στη… Λάρισα!) δεν υπάρχει κανείς να τους ζητήσει έστω μια συγγνώμη!
-Για το τρένο που έμεινε έξω από την Αθήνα και γύρισε πίσω (ούτε σε ταινία του Μπενίνι δεν μπορούσαν να υπάρξουν τέτοιες σκηνές) γιατί η εταιρία δεν έβαλε λεωφορεία να μεταφέρουν τους επιβάτες στους προορισμούς τους, είτε ήταν η Λάρισα, είτε η Θεσσαλονίκη; Ρωτούν τον καθένα τι ταλαιπωρία υφίσταται, τι έξοδα έχει, πόσοι άλλοι άνθρωποί του θα ταλαιπωρηθούν μαζί του;
-Τι θα γίνει με τις αποζημιώσεις; Οι επιβάτες πληροφορήθηκαν ότι δικαιούνται το νέο τους εισιτήριο… δωρεάν (!) – δηλαδή θα μπορούσαν και να το… ξαναπληρώσουν; Άμεσα πρέπει να ανακοινωθούν αποζημιώσεις τουλάχιστον στο ύψος των αποζημιώσεων της Αττικής Οδού στον περασμένο χιονιά!
-Και μιας και είπαμε για Αττική Οδό. Εκεί και ζητήθηκε παραίτηση και ο αρμόδιος παραιτήθηκε! Εδώ; Θα ζητηθεί από το Μαξίμου παραίτηση του διευθύνοντος συμβούλων και των εχόντων την πολιτική ευθύνη; Περιμένουμε. Ή η ευθιξία είναι μόνο για τους… άλλους;
Ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής πρέπει να παρέμβει άμεσα. Αλλιώς οι ευθύνες θα τον βαρύνουν!
Β. Σκ.