Παραπολιτικά

Σκληρά παζάρια με τους Εβραίους για τους πυραύλους SPIKE-NLOS

Η παρέμβαση Τσίπρα έφερε αποτελέσματα.

«Και ο Άγιος φοβέρα θέλει». Οι ρουκέτες του Αλέξη Τσίπρα πριν τις γιορτές του Πάσχα ότι δεν θα επιτρέψει την υπερτιμολόγηση της προμήθειας των Ισραηλινών πυραύλων SPIKE-NLOS τους ανάγκασε να κάνουν σκληρή διαπραγμάτευση με την ισραηλινή πλευρά και πέτυχαν να κατεβάσουν την τιμή και να εξασφαλίσουν επιπλέον παροχές συνολικού ύψους τριών εκατομμυρίων ενώ παράλληλα αυξήθηκε η συμμετοχή της εγχώριας αμυντικής βιομηχανίας από δώδεκα (12) σε τριάντα (30) εκατομμύρια.

Συγκεκριμένα υπήρξε :

  • Μείωση της συνολικής τιμής κατά 250.000 επίθεση της συνολικής οικονομικής προσφοράς.

  • Παροχή τριών αναμεταδοτών ΒΝΕΤ Relays συνολικής αξίας 375.000 ευρώ, που δεν είχαν προβλεφθεί στο αρχικό Rfp αλλά κρίθηκαν απαραίτητοι λόγω του ανάγλυφου του χώρου. Πέραν από το οικονομικό όφελος επιτυγχάνεται και μεγάλο επιχειρησιακό πλεονέκτημα γιατί θα εξασφαλίζει την επικοινωνία μεταξύ των συστημάτων ΝΜΤ που βρίσκονται αναπτυγμένα σε μεγάλες αποστάσεις.

  • Προληπτική εγγύηση δυο ετών για τα UVA αξίας 900.000.

  • Προληπτική εγγύηση δυο ετών για τα οχήματα αξίας 300.000.

  • Εξασφάλιση πλήρους λειτουργικότητας και διαθεσιμότητας των οχημάτων χωρίς απαίτηση νέου προγράμματος διετούς συντήρησης ύψους 20 εκατομμυρίων που περιελάμβανε το αρχικό σχέδιο σύμβασης

Ο τελευταίος γύρος διαπραγματεύσεων με τη SIBAT, τον κρατικό φορέα του Ισραήλ διεξήχθη από τους Θάνο Ντόκο Σύμβουλο Ασφαλείας του πρωθυπουργού, τον Αντώνη Οικονόμου ΓΓ του υπουργείου Άμυνας και τον Διευθυντή Εξοπλισμών Άρη Αλεξόπουλο.

Το ΚΥΣΕΑ χτες αφού εξέτασε όλες τις παραπάνω παραμέτρους, αποφάσισε την απεμπλοκή της διαδικασίας για την προμήθεια των ισραηλινής κατασκευής πυραυλικών συστημάτων SPIKE-NLOS.

Δ.Β.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Survivor All Star: Ο Σώζων δεν έπεισε το κοινό και αποχώρησε
Οδοιπορικό με τους άνδρες της ΕΜΑΚ στην Τουρκία - Όταν λυγίζουν οι ήρωες: «Μπορώ να περάσω στην πίσω γραμμή;»
Chevron Right