Δεν χωράει καμία αμφιβολία ότι η Αττική Οδός έχει τεράστιες ευθύνες για τον εγκλωβισμό χιλιάδων αυτοκινήτων και οδηγών.
Όπως και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως η κυβέρνηση και φιλικά της μέσα χρησιμοποιούν τις ευθύνες της Αττικής Οδού για να συγκαλύψουν ή να υποβαθμίσουν τις ευθύνες της πολιτείας για το «ναυάγιο στο χιόνι»-μιας πολιτείας που έχει τις ευθύνες της και στο θέμα της Αττικής Οδού.
Ευθύνες για την κατάσταση έχει τόσο η κυβέρνηση, όσο και η Αττική Οδός-ας δούμε όμως κάποια ερωτήματα ουσίας, με αφορμή τη συζήτηση που προκαλείται:
Δεν παραχωρήθηκαν σε ιδιώτες δρόμοι της χώρας, γιατί τα καταφέρνουν καλύτερα σε σχέση με το δημόσιο; Στην περσινή κακοκαιρία, κατά σύμπτωση την ίδια περίπου εποχή, για το κλείσιμο της Εθνικής Οδού κατηγορήθηκε ως υπεύθυνη η Νέα Οδός.
Αν δεν καταφέρνουν καλύτερα οι ιδιώτες, τι συμβαίνει; Μήπως «να ξαναπάρουμε πίσω» τους δρόμους μας; Μήπως το αφήγημα ξεφτίζει, όπως έγινε με την εκδήλωση της πανδημίας για το ΕΣΥ και τον ιδιωτικό τομέα υγείας;
Από τη στιγμή, όμως, που και να εγκλωβιζόσουν στην Αττική Οδό, θα …εγκλωβιζόσουν στη Μεσογείων, μήπως τόσο ο ιδιωτικός όσο και ο δημόσιος τομέας έχουν πρόβλημα όπως λειτουργούν;
Με την ευκαιρία, μήπως μπορεί να μας πληροφορήσει κάποιος αρμόδιος τι πρόστιμα και τι άλλες ποινές καταλογίστηκαν πέρυσι για τη Νέα Οδό, αν βεβαίως θεωρήθηκε αυτή υπεύθυνη για τo κλείσιμο της Αθηνών-Λαμίας τέτοια εποχή πέρυσι; Ή μήπως δεν έφταιγε μόνο αυτή;
Αυτά-προς το παρόν…