Opinions

Στέφανος Νικήτας: Τα όνειρα και οι στόχοι δεν μπαίνουν σε καραντίνα!

Κάπου εκεί έξω υπάρχουν άνθρωποι που αξίζουν την προσοχή μας. Για την ευαισθησία τους, τις αξίες τους, τη δημιουργικότητα και το έργο τους. Για κάποιους ανθρώπους, απλούς, καθημερινούς, όλα τα παραπάνω αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης. Είναι αυτοί οι άνθρωποι που αποφάσισαν κάποια στιγμή στη ζωή τους να κάνουν τα πράγματα διαφορετικά και να προσφέρουν ένα πολύ σημαντικό έργο.

 

Δεν είναι ήρωες. Είναι άνθρωποι όπως όλοι μας, που όμως δεν μένουν στις δυσκολίες της κρίσης. Μέσα από εδώ θέλω να σας μιλήσω για τον Κωνσταντίνο Χαντζή, ο οποίος για εμένα είναι πρότυπο (όσο βαρύγδουπο και να ακούγεται). Ο Κωνσταντίνος παρά τις δυσκολίες και τα εμπόδια που αντιμετώπισε, δεν έπαψε να κυνηγάει τα όνειρα του και να κατακτά τον χώρο του digital marketing στον οποίο έχει εξειδικευτεί. Μόλις 25 χρονών και αυτοδημιούργητος ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα στη Θεσσαλονίκη ως junior marketer και στη συνέχεια εγκαταστάθηκε στην Αθήνα, όπου ζει και εργάζεται τα τελευταία χρόνια ως Digital manager.

Μίλησα μαζί του για τα παιδικά του χρόνια, τον ρατσισμό που βίωσε λόγω του χρώματός του, τα μυστικά της επιτυχίας του, ενώ παράλληλα μου εξηγεί το σημαντικό ρόλο του digital marketing και πως κατάφερε να αναγνωριστεί ως Οfficial Google Partner!

Στην ερώτηση τι σας έκανε τα ξεχωρίσετε στο τομέα του digital marketing, ο Κωνσταντίνος παραδέχεται ότι ο χώρος του digital marketing είναι αρκετά απαιτητικός και ανταγωνιστικός, ωστόσο, αποκαλύπτει ότι το μυστικό για να πετύχεις, είναι να αγαπάς αυτό που κάνεις! Όπως εξηγεί, είναι σημαντικό ο πελάτης να σε εμπιστευτεί και να μπορεί να βασιστεί πάνω σου. «Φτιάχνουμε ένα πλάνο στρατηγικής και αναλύουμε τον ανταγωνισμό, εστιάζοντας στις δυνατότητες του πελάτη αναφορικά με την εκάστοτε επιχείρηση/προϊόν και στη συνέχεια από κοινού αξιολογούμε, θέτουμε στόχους και με όλα τα απαραίτητα εργαλεία τους πετυχαίνουμε με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο. Έχω την τιμή και χαρά να έχω διαχειριστεί ιδιαίτερα υψηλά budget και έχω συνεργαστεί με πολύ μεγάλες αλλά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις και όλες τις αντιμετωπίζω με τον ίδιο τρόπο και ως εξίσου σημαντικές» επισημαίνει.

Tι σημαίνει όμως να είσαι Οfficial Google Partner; Ο Κωνσταντίνος δηλώνει ιδιαίτερα περήφανος που έλαβε το επίσημο σήμα της Google. Το σήμα αυτό αντιπροσωπεύει τη σκληρή δουλειά αλλά και τη ποιότητα και απόδοση τους, ενώ παράλληλα του παρέχει πρόσβαση σε πόρους  που τον βοηθούν να αναπτυχθούν τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Υπογραμμίζει ότι έχουν λάβει όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις και έχουν συμβάλλει στην ανάπτυξη και επέκταση πολλών εταιρειών-πελατών του.

Ωστόσο εκτιμά ότι η πανδημία του Covid-19, για το digital marketing είναι μια δύσκολη περίοδος για όλους και πρέπει όχι μόνο να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες αλλά και να τις εκμεταλλευτούμε. Η επένδυση στο digital marketing και στις πρακτικές του διαδικτύου θεωρεί ότι αποτελεί μια καλή ευκαιρία για επιβίωση και ανάπτυξη. Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο, μέσα από μια κρίση πάντα κρύβεται μια ευκαιρία και αυτή είναι το digital marketing και όπως εξηγεί, η σωστή διαχείριση αλλά και το εξατομικευμένο και στοχευμένο πλάνο στρατηγικής μπορούν να λειτουργήσουν καταλυτικά για μια εταιρεία.

Σημαντικό ρόλο στην ζωή του και στην προσωπική του ανάπτυξη, έπαιξε το γεγονός ότι συχνά ήρθε αντιμέτωπος με τον ρατσισμό. Μεγαλώνοντας στην κοινωνία του Βόλου, αλλά έχοντας καταγωγή από τη Ζανζιβάρη και την Ελλάδα, παραδέχεται ότι έχει δεχθεί ρατσισμό και στην αρχή αυτό τον στεναχωρούσε. Στη πορεία συνειδητοποίησε πως το χρώμα του είναι αυτό που τον κάνει ξεχωριστό και συμβουλεύει όσους βρίσκονται σε παρόμοια θέση, να βρει ο καθένας τους τι τον κάνει διαφορετικό και να αντλήσει δύναμη από αυτό.

Αναφορικά με το μέλλον του digital marketing, ο Κωνσταντίνος θεωρεί ότι το ίδιο το digital είναι ουσιαστικά το μέλλον. Όπως εξηγεί, έχει εδραιωθεί για τα καλά στις ζωές μας και πλέον όλοι έχουν online παρουσία. Ακόμα και εν όψει του κορονοϊού είδαμε καθημερινή αύξηση στη ζήτηση και στα νούμερα-στοχεύσεις των εταιρειών. Πάντα βέβαια, τονίζει, πρέπει να ακολουθείς τις εξελίξεις και τάσεις στην αγορά και να προσαρμόζεσαι ανάλογα.

Μιλώντας για τα επόμενα του βήματα, ο Κωνσταντίνος αποκαλύπτει ότι θέλει πολύ να ιδρύσει μια ΜΚΟ και ήδη έχει ξεκινήσει τις απαιτούμενες πρώτες ενέργειες. Η ιδέα του είναι μία ΜΚΟ η οποία θα απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις με στόχο τη στήριξη και ανάπτυξή τους στο digital περιβάλλον και θα περιλαμβάνει προγράμματα και ενέργειες που θα στηρίζουν την Ελληνική επιχειρηματικότητα, ενώ παράλληλα θα παρέχουν συμβουλές και λύσεις, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την ψηφιακή παρουσία των επιχειρήσεων.

Κλείνοντας, το μήνυμα που θέλει να περάσει στον κόσμο είναι ότι «Τα όνειρα και οι στόχοι δεν μπαίνουν σε καραντίνα!»

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
MasterChef: Ποιοι πέρασαν στον τελικό του Silver Award
Σωτήρης Τσιόδρας: Η πιο δύσκολη στιγμή στις 72 μέρες της πανδημίας
Chevron Right