Παράλληλα, τα κέρδη προ τόκων, αποσβέσεων και φόρων(EBITDA) υποχώρησαν κατά 20,21%, στα 495.112 ευρώ, από 620.544 του 2017, παρά την άνοδο του τζίρου.
Απώλειες 18,77% κατέγραψαν και τα καθαρά κέρδη σε επίπεδο ομίλου, όντας στα 254.713 ευρώ.
Κομβική για την άνοδο του κύκλου εργασιών της Motor Oil, ήταν η αύξηση του μέσου όρου των τιμών των προϊόντων πετρελαίου (δολάρια) κατά 27,85%, καθώς και η άνοδος του όγκου των πωλήσεων κατά 3,62% (από ΜΤ 14.932.198 το 2017 σε ΜΤ 15.472.058 το 2018), ενώ μέρος αυτής αντισταθμίστηκε από την αποδυνάμωση του δολαρίου ΗΠΑ έναντι του ευρώ (μέση ισοτιμία) κατά 4,54%.
Όσον αφορά τη χρήση 2017, ο Όμιλος είχε έσοδα από παροχή υπηρεσιών (αποθήκευτρα) το μεγαλύτερο μέρος των οποίων προέρχεται από την «OFC ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ A.E.», ενώ για τη χρήση 2018 προστέθηκε και η NRG A.E. Από την ανάλυση των στοιχείων όγκου των πωλήσεων ,προκύπτει ο έντονα εξαγωγικός χαρακτήρας του Ομίλου, αφού οι πωλήσεις εξωτερικού και Ναυτιλίας ανήλθαν σε ποσοστό 78,30 % επί του συνολικού όγκου των πωλήσεων το 2018 έναντι 78,65% το 2017, καθώς και η σημαντική συμμετοχή της βιομηχανικής δραστηριότητας (διαμορφώθηκε σε 85,24% επί του συνολικού όγκου των πωλήσεων το 2018 έναντι 86,86% το 2017).