Οικονομία

Τι θα γίνει με το Fuel Pass για διακοπές

Με τη βενζίνη να κινείται σε επίπεδα που «ζαλίζουν» και τις ανατιμήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ να προκαλούν ίλιγγο, η παρέμβαση για νέο Fuel Pass κρίνεται επιτακτική.

Οι αιτήσεις για το πρώτο Fuel Pass έληξαν οριστικά την Παρασκευή, 10 Ιουνίου και η πλειοψηφία των δικαιούχων το έχει ήδη χρησιμοποιήσει από τον περασμένο μήνα προσβλέποντας σε μία νέα γενναία επιδότηση, πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές.

Το κυβερνητικό επιτελείο εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να δοθεί νέα επιδότηση για τα καύσιμα, όμως οι πληροφορίες ως προς τη μορφή που θα έχει είναι συγκεχυμένες.

Σήμερα, ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, τόνισε πως θα υπάρξει νέα παρέμβαση προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι αυξήσεις στην αμόλυβδη βενζίνη, όμως δεν διευκρίνισε τον τρόπο, αλλά και τον χρόνο που αυτή θα γίνει.

«Η νέα επιδότηση καυσίμων θα ανακοινωθεί όταν θα είναι ξεκάθαρο το δημοσιονομικό περιθώριο», είπε.

Τα δύο σενάρια που εξετάζονται για την επιδότηση

Με βάση τις δηλώσεις των στελεχών της κυβέρνησης δύο είναι οι λύσεις που εξετάζονται για την ακρίβεια στα καύσιμα. Συγκεκριμένα, εξετάζεται το ενδεχόμενο να περάσει απευθείας στην αντλία, με επιδότηση 20-30 λεπτά το λίτρο και από την άλλη εξετάζεται να υπάρξει νέος γύρος αιτήσεων, ίσως και με περισσότερα χρήματα αυτή τη φορά.

Πληροφορίες από την εφημερίδα «Καθημερινή» κάνουν λόγο για δίμηνη παράταση του επιδόματος βενζίνης τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Συγκεκριμένα, στο πακέτο μέτρων που εξετάζει η κυβέρνηση είναι η επέκταση του Fuel Pass, διεύρυνση των δικαιούχων με αύξηση των εισοδηματικών κριτηρίων.

Μάλιστα, δεν αποκλείεται από τα 30-50 ευρώ που ήταν η πρώτη επιδότηση, τα ποσά να φτάσουν τα 40-60 ευρώ, ενώ το όριο εισοδήματος των 30.000 ευρώ εξετάζεται να αυξηθεί στα 45.000 ευρώ «καθαρά». Ό,τι δηλαδή ισχύει και για το επίδομα ρεύματος.

Η επιδότηση βέβαια απευθείας στα πρατήρια, δηλαδή ουσιαστικά χαμηλότερη τιμή αμόλυβδης για όλους, δεν έχει φύγει από το τραπέζι, όμως είναι πιο ανέφικτο, αφού εκτιμάται ότι έχει μεγαλύτερο δημοσιονομικό κόστος.

8 στους 10 πήρα τα χρήματα στην τράπεζα

Παράλληλα το οικονομικό επιτελείο παρατήρησε πως 8 στους 10 δικαιούχους του Fuel Pass προτίμησαν να γίνει κατάθεση στον τραπεζικό τους λογαριασμό, παρότι η ψηφιακή κάρτα στο κινητό έδινε και μπόνους 5 ευρώ επιπλέον. Γίνεται έτσι αντιληπτό, ότι οι ωφελούμενοι κάλυψαν άλλες ανάγκες με το ποσό της ενίσχυσης.

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
«Καίγεται» ο τόπος στην Ισπανία - Στη Γαλλία πλησιάζει ο «ασυνήθιστος» καύσωνας
Ναυσικά Παναγιωτακοπούλου: «Περατζάδα» στη Μύκονο με εντυπωσιακή εμφάνιση
Chevron Right