Media

Άγριες Μέλισσες: Η τηλεθέαση της πρεμιέρας – τι «έκαναν» οι άλλες εκπομπές

Η πρεμιέρα του τρίτου κύκλου των «Άγριων Μελισσών» ήταν το τηλεοπτικό γεγονός της χθεσινής ημέρας.

Η εβδομάδα που ξεκίνησε την Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου είναι κρίσιμη για την διαμόρφωση του τηλεοπτικού τοπίου τη σεζόν 2021 – 2022. Κι αυτό διότι ο ΑΝΤ1 διάλεξε την χθεσινή ημέρα για να βγάλει στο αέρα το βαρύ πυροβολικό του, τις «Άγριες Μέλισσες», και, σε μικρότερο βαθμό, το «The 2night Show», μια από τις πιο μακρόβιες εκπομπές λόγου στην ελληνική τηλεόραση.

Η αγωνία, όπως είναι φυσικό, ήταν μεγάλη, τόσο στο επιτελείο του ΑΝΤ1, όσο και στα υπόλοιπα κανάλια.

Ας δούμε λοιπόν τα νούμερα τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό το βράδυ της Δευτέρας 27 Σεπτεμβρίου:

Άγριες Μέλισσες: 26,5%

Σασμός: 26,1%

Άσε μας ρε μαμά: 20,7%

The 2night Show: 19%

GNTM: 18,5%

Η γη της ελιάς: 15,3%

Ήλιος: 13,2%

Game of chefs: 8,2%

Big Brother: 7,6%

Χαιρέτα μου τον πλάτανο: 4,6%

Top Chef: 3,1%

Σε ξένα χέρια: 2,9%

Η τούρτα της μαμάς: 2,8%

Όπως γίνεται φανερό, οι «Άγριες Μέλισσες» διατηρούν το προβάδισμα στην καρδιά των τηλεθεατών, αν και με μικρή συγκριτικά διαφορά από τον «Σασμό» του Alpha, που όμως προβάλλεται σε διαφορετική ώρα.

Καλά πήγε και το «The 2night Show» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, επιβραβεύοντας τους υπεύθυνους του ΑΝΤ1 για την επιλογή τους να παρουσιάσουν το νέο πρόγραμμα του σταθμού με καθυστέρηση σε σχέση με τον Alpha και το Mega.

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Αντετοκούνμπο: Εμβολιάστηκα για να προστατέψω εμένα και την οικογένειά μου
Live οι δηλώσεις Μητσοτάκη - Μακρόν για αμυντική συμφωνία
Chevron Right