Το πρώτο συμπέρασμα από τα νούμερα τηλεθέασης της Καθαράς Δευτέρας που είδαν τη δημοσιότητα είναι πως το κοινό, παρά τον καιρό που δεν ήταν ευνοϊκός για βόλτες, δεν είδε τηλεόραση στο αναμενόμενο ποσοστό.
Μπορεί να έφταιγε η «κόπωση» από την διαρκή ροή της ενημέρωσης τις προηγούμενες ημέρες, πάντως οι Έλληνες γύρισαν την πλάτη τους στην τηλεόραση την ημέρα της αργίας, διαψεύδοντας τις ελπίδες των υπευθύνων των καναλιών.
Διάψευση νούμερο ένα
Ο «Υπηρέτης του λαού», η κωμική σειρά που ανέδειξε τον Ζελένσκι στην πατρίδα του, παρά τις τυμπανοκρουσίες και το ενδιαφέρον του κοινού για τις εξελίξεις στην Ουκρανία, έπιασε μόλις 7%. Και, αν κρίνουμε από τα σχόλια στα social media, η πορεία θα είναι μάλλον καθοδική, αφού η σειρά καθόλου δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες των θεατών.
Όμως, δεν είναι ο μόνο ο ΑΝΤ1 που έχει λόγους να προβληματίζεται. Το «Survivor 2022» το οποίο πήγαινε απροσδόκητα καλά μοιάζει να υποχωρεί μπροστά στο «ΜasterChef 6» που «φούλαρε» τις μηχανές. Τι να σου κάνει άλλωστε η Μυριέλλα Κουρεντή μπροστά στον «Μπόμπαινα» και τις μηχανορραφίες του;
Αυτός βέβαια που παραμένει αλώβητος, ανεξάρτητα από αλλαγές στον προγραμματισμό των σταθμών και ενημερωτικούς μαραθωνίους, είναι ο «Σασμός», ο οποίος κρατάει από την αρχή της σεζόν τα σκήπτρα της τηλεθέασης.
Η τηλεθέαση στο prime time στο σύνολο του κοινού:
Άσε μας ρε μαμά (Alpha): 11,2%
Σασμός (Alpha): 22,6%
Ράδιο Αρβύλα (ΑΝΤ1): 16,6%
Υπηρέτης του λαού – Πρεμιέρα (ΑΝΤ1): 7,3%
Ήλιος (ΑΝΤ1): 2,7%
Άγριες Μέλισσες (ΑΝΤ1): 12%
Έκτακτη επικαιρότητα (Open): 7%
Η γη της ελιάς (Mega): 15,9%
Σκοτεινή θάλασσα (Mega): 6,7%
MasterChef (Star): 18,1%
Survivor (Σκάι): 16,8%