Media

Adolescence: Δικαίως έχει τρομάξει τους πάντες, είναι η υπόθεση του διπλανού δωματίου

«Το Adolescence έχει φτάσει τους 66 εκατομμύρια θεατές και θα πάει στα 100», λέει ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος.
Adolescence

Τη σειρά Adolescence και τα σημεία αναφοράς της σχολίασε ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος στην εκπομπή Εξελίξεις Τώρα με την Αναστασία Γιάμαλη.

Η σειρά που τρόμαξε το κοινό

Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος ανάλυσε βήμα βήμα το μυστικό της μεγάλης επιτυχίας της σειράς Adolescence. Αλλά και τα σημεία κλειδιά στα τέσσερα επεισόδια που προβλήθηκαν στο Netflix. «Η σειρά αυτή καταρχάς είναι τέσσερα μόνο επεισόδια. Που σημαίνει ότι δεν τραβάει σε πέντε σεζόν για να βαρεθεί ο άλλος. Και είναι ένα θρίλερ. Επειδή είναι πολύ ρεαλιστικό, τρόμαξε πάρα πολύ τον κόσμο που το είδε. Έχει φτάσει τους 66 εκατομμύρια θεατές και θα πάει στα 100, είμαι απόλυτα σίγουρος. Με δεδομένο πως στο Netflix είναι εγγεγραμένοι 200 εκατομμύρια.

Που σημαίνει ότι σχεδόν όλοι την έχουν δει. Την έχουν δει κι έχουν φρικάρει, εντός εισαγωγικών. Γιατί περιγράφει μια κατάσταση πάρα πολύ κοντά στην πραγματικότητα. Δεν είναι μεταφυσικό, δεν είναι υπερφυσικό, δεν είναι υπερήρωες, δεν είναι τίποτα τέτοιο. Επίσης δεν είναι κωμωδία για να πεις σε καμία περίπτωση «α, λίγο να διασκεδάσω». Είναι κάτι πολύ κοντά μας. Του διπλανού δωματίου… Ούτε καν του διπλανού σπιτιού. Οι περισσότεροι άνθρωποι, αφενός έχουν παιδιά, αλλά σίγουρα έχουν περάσει από μια εφηβική ηλικία και μπορούν να ταυτιστούν.

Όντως από την άλλη μεριά η σειρά δεν είναι αριστούργημα. Γιατί ακριβώς οφείλει στο 2ο επεισόδιο να γίνει επεξηγηματική. Όταν το παιδί του αστυνομικού του εξηγεί όλα αυτά τα πράγματα για να καταλάβει καλύτερα ποιον έχει συλλάβει.

Επίσης είναι σημαντικό πως το παιδί αυτό δεν είναι παιδί κακοποιημένης οικογένειας. Δεν έχει γονείς αλκοολικούς, δεν είναι χαζό, είναι πολύ έξυπνος. Είναι καλός μαθητής, είναι ένα αδύναμο παιδί κι όχι ένας γεννημένος νταής. Πολύ έξυπνα η σειρά Adolescence κολακεύει τον μέσο τηλεθεατή με τα μονοπλάνα τα οποία είναι αληθινά. Είναι μία λήψη αδιαίρετη και ο άλλος αισθάνεται ότι βλέπει κάτι ως σινεμά τέχνης, που δεν είχε τη δυνατότητα να ξαναδεί. Άρα είναι και μια σχετικά πρωτοποριακή τεχνική. Σε κρατά σε μια αμεσότητα και προβάλλει το ταλέντο ενός 15χρονου παιδιού», τόνισε.

Ο Owen Cooper ξεδίπλωσε το ταλέντο του στο Adolescence

Συγκεκριμένα ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος είπε για τον νεαρό πρωταγωνιστή: «Εδώ μέσα σε μια ώρα βλέπεις το ταλέντο του. Είχα χρόνια να δω ένα τόσο καλό παιδί ηθοποιό. Είδα μια φοβέρα πάνω του στο 3ο επεισόδιο. Γενικά τον μισογυνισμό ο καθένας μας έχει προσπαθήσει να τον εκτοπίσει. Να τον αφαιρέσει από τη ζωή του όπως μπορεί. Είναι «ο σώζων εαυτό σωθήτω». Δηλαδή υπάρχει κάτι έντονα τοποθετημένο μέσα στην κοινωνία μας, το οποίο μοιάζει φυσικό. Η πατριαρχία ή αυτό που ρέει και δεν καταλαβαίνεις τι είναι. Αν είναι τοξικό ή αν είναι κακοποιητικό.

Απλώς επειδή η εφηβεία είναι μία πολύ σκληρή φάση για όλους μας, νομίζω πως μόνο μέσω της Παιδείας, αυτό μπορεί να φτιάξει. Πολλοί άρχισαν να λένε «κανείς κάτω από 16 να μην πιάνει κινητό», αυτό δεν ξεριζώνεται με τίποτα.

Άρα και τα κορίτσια και τα αγόρια οφείλουν να καταλάβουν ότι δεν υπάρχει μία συμπεριφορά χωρίς συνέπειες. Δεν υπάρχει δράση χωρίς αντίδραση. Η σειρά πάρα πολύ έξυπνα μας δίνει τον ένοχο από την αρχή. Άρα δεν σε πιάνει το μυστήριο αν το έκανε ή δεν το έκανε. Από την άλλη αφήνει αόρατο το θύμα αλλά πλανάται μέσα από το τραγούδι. Γιατί τραγουδά κι ένα κομμάτι. Είναι πολύ έξυπνα και ευαίσθητα φτιαγμένη. Και δικαίως έχει τρομάξει τους πάντες», εξήγησε ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος στο Mega.

Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος μιλά για το Adolescence

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Μιανμάρ: Κατεστραμμένα κτίρια και χαλάσματα παντού, αδύνατες οι διασώσεις - Φόβοι για δεκάδες χιλιάδες νεκρούς