Media

Adolescence: Οι 4 διαφορετικές εκδοχές του τέλους που δεν είδαμε

Η καθηλωτική τελευταία σκηνή του δεύτερου επεισοδίου της σειράς του Netflix τραβήχτηκε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή.

Η συγκλονιστική εναέρια τελική σεκάνς στο δεύτερο επεισόδιο της σειράς «Εφηβεία» του Netflix ήταν μόνο ένα από τα τέσσερα εναλλακτικά τέλη. Πρόκειται για ένα φινάλε το οποίο ολοκληρώθηκε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Καθώς η σειρά είναι με μονόπλανα, το γύρισμα του επεισοδίου κινδύνευε να καταρρεύσει.

Προσοχή ακολουθούν στοιχεία Spoiler.

Η φιλόδοξη τεχνική πρόκληση περιλάμβανε αρχικά την κάμερα να ξεκινά από το ύψος του κεφαλιού των πεζών που διασχίζουν τον δρόμο, στη συνέχεια να ανυψώνεται πάνω από τα κτίρια και τελικά να προσγειώνεται σε έναν χώρο στάθμευσης, όπου βρίσκονται αστυνομικές κορδέλες και λουλούδια στη μνήμη της μαθήτριας Katie, το θύμα της δολοφονίας που ερευνάται στην καθηλωτική σειρά του Netflix.

Ωστόσο, δύο ακόμη εναλλακτικά τέλη γυρίστηκαν με την κάμερα να τραβάει από το έδαφος στο επίπεδο των ματιών, εν μέρει λόγω των καιρικών συνθηκών, καθώς ο δυνατός άνεμος καθιστούσε αδύνατη τη χρήση drone. Ο διευθυντής φωτογραφίας Matt Lewis, αν και τρομοκρατημένος από τις δυσκολίες, κατάφερε τελικά να βγάλει το επιθυμητό αποτέλεσμα το τελευταίο απόγευμα των γυρισμάτων.

Η παραγωγή είχε διαθέσιμες μόνο πέντε ημέρες για τα γυρίσματα κάθε επεισοδίου, με μία προσπάθεια το πρωί και μία το απόγευμα. Μόνο την τελευταία ημέρα, το πρωί της Παρασκευής κατάφεραν να χρησιμοποιήσουν το drone, γεγονός που έκανε τον Lewis να ξεσπάσει σε κλάματα από ανακούφιση, ενώ το απόγευμα της ίδιας ημέρας επιτεύχθηκε και η προσγείωση που δείχνει τον χαρακτήρα του Steven Graham, Eddie, πατέρα του 13χρονου Jamie, να αφήνει λουλούδια στο σημείο που βρέθηκε νεκρή η Katie.

Ο Lewis αποκάλυψε ότι η εναέρια λήψη ήταν δική του ιδέα, καθώς ήθελε να αντικαταστήσει την αρχική σκηνή όπου η κάμερα κινούνταν μόνο σε επίπεδο δρόμου. «Ανησυχούσα ότι η αρχική λήψη θα έμοιαζε περισσότερο με την οπτική ενός ανθρώπου που περπατάει, αντί για μια κινηματογραφική αφήγηση», ανέφερε.

Αν και δεν ήταν σίγουρος ότι η χρήση drone ήταν εφικτή, εντυπωσιάστηκε από την προοπτική η κάμερα να «απογειωθεί» από έναν πεζό που διασχίζει τον δρόμο και να αποκαλύψει από ψηλά τη σκηνή του εγκλήματος.

Ο σκηνοθέτης της σειράς, Philip Barantini, ανέφερε ότι ένας στέλεχος του Netflix πρότεινε να συμπεριληφθεί τελικά ο Graham στο πλάνο στο σημείο του φόνου με τα λουλούδια, αντί για το αρχικό τέλος που είχαν ήδη καταγράψει χωρίς αυτόν. Ο ίδιος δήλωσε: «Αντί να απορρίψω την ιδέα ως παράλογη, είπα αμέσως: “Matt, πρέπει να προσγειώσουμε το drone, πρέπει να το δοκιμάσουμε τουλάχιστον”».

Η μεγαλύτερη δυσκολία ήταν η προσγείωση του drone, καθώς λόγω του ανέμου δημιουργούσε μια ασταθή κίνηση, σαν φύλλο που πέφτει από δέντρο. Επιπλέον, το drone έπρεπε να ελεγχθεί από ένα όχημα εν κινήσει, καθώς η απόσταση από το σχολείο (όπου γυρίστηκε το μεγαλύτερο μέρος του επεισοδίου) ήταν πολύ μεγάλη.

Ο Lewis και η ομάδα του ανέλαβαν το ριψοκίνδυνο σκηνοθετικό εγχείρημα, κάτι που τον έκανε να νιώσει τεράστια ευθύνη: «Ήταν ένα στοίχημα. Αν πετύχαινε, θα ήταν καταπληκτικό. Αν όχι, υπήρχε κίνδυνος να μην έχουμε το επεισόδιο που χρειαζόμασταν».

Λόγω των ισχυρών ανέμων την Πέμπτη, η ομάδα κατέφυγε σε ένα εφεδρικό τέλος όπου ο Graham βρισκόταν κοντά στο σχολείο, αν και δεν ήταν η επιλογή που όλοι ήθελαν. Τελικά, το πρωί της Παρασκευής, τραβήχτηκε μια λήψη με το drone να απογειώνεται αλλά να μην προσγειώνεται, γεγονός που προκάλεσε ανακούφιση στον Lewis. Το απόγευμα κατάφεραν να ολοκληρώσουν και στην προσγείωση, καταλήγοντας στο φινάλε που όλοι επιθυμούσαν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Δολοφονία Λυγγερίδη Chevron Left
Δολοφονία Λυγγερίδη: «Φτου σου σκουπίδι!» - Ξέσπασε στο δικαστήριο ο πατέρας του
Τηλεφωνική επικοινωνία Ερντογάν - Πούτιν: Η πρόταση του Τούρκου για το Ουκρανικό
Chevron Right