Ο όμιλος ΜΜΕ Sky ανακοίνωσε την Πέμπτη (27/3) ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να καταργήσει περίπου 2.000 θέσεις εργασίας και να κλείσει τρία κέντρα εξυπηρέτησης πελατών, από τα δέκα που διαθέτει στη Βρετανία, στο πλαίσιο ενός σχεδίου αναδιάρθρωσης.
«Θα αναδιαρθρώσουμε την εταιρεία μας, ώστε να προσφέρουμε μια γρηγορότερη, απλούστερη και πιο ψηφιακή υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών», ανέφερε ένας εκπρόσωπος του ομίλου σε δήλωσή του προς το Γαλλικό Πρακτορείο.
Αυτές οι 2.000 θέσεις εργασίας αντιπροσωπεύουν το 7% των υπαλλήλων που ειδικεύεται στην παραγωγή και μετάδοση τηλεοπτικών προγραμμάτων.
Ο όμιλος είναι ιδιοκτησίας της αμερικανικής Comcast και διαθέτει 24 εκατομμύρια πελάτες σε έξι ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων η Βρετανία, η Γερμανία και η Ιταλία.
Η Sky είχε ανακοινώσει ήδη την περικοπή 1.000 θέσεων εργασίας στη Βρετανία
Η εταιρεία δέχεται κάθε χρόνο 25 εκατομμύρια τηλεφωνικές κλήσεις από τους Ευρωπαίους πελάτες της και ο αριθμός αυτός θα μειωθεί τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με το Sky News, που ανήκει στον όμιλο.
Η εταιρεία εκτιμά ότι, μολονότι ορισμένοι πελάτες θα συνεχίσουν να καλούν για να μιλήσουν σε κάποιον ειδικό, όταν αντιμετωπίζουν τεχνικό πρόβλημα, η μεγάλη πλειοψηφία θα προτιμά να κάνει τα απλά, καθημερινά πράγματα, όπως να πληρώνει τον λογαριασμό ή να ανανεώνει τη σύμβαση της, με ψηφιακό τρόπο, μέσω κάποιας εφαρμογής ή υπηρεσίας ανταλλαγής μηνυμάτων.
Ο όμιλος σχεδιάζει επίσης να επενδύσει πολλά εκατομμύρια στερλίνες σε ένα νέο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στο Λίβινγκστον της Σκωτίας.
Η εταιρεία είχε ήδη ανακοινώσει πέρσι την κατάργηση 1.000 θέσεων εργασίας στο Ηνωμένο Βασίλειο, επειδή η μεταπήδηση από τις δορυφορικές στις ψηφιακές υπηρεσίες σημαίνει ότι χρειάζεται λιγότερους εξειδικευμένους τεχνικούς.