Φέτος, για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, το τραγούδι που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον διαγωνισμό της «Eurovision 2025» προέκυψε μέσα από ανοιχτή διαγωνιστική διαδικασία, στην οποία αποφασιστικό ρόλο είχε η ψήφος του κοινού.
Δώδεκα τραγούδια πέρασαν στον Εθνικό Τελικό που είδαμε το βράδυ της Πέμπτης 30 Ιανουαρίου σε απευθείας σύνδεση με το Christmas Theater.
Το στοίχημα της χθεσινής βραδιά για την ΕΡΤ ήταν διπλό. Πρώτον, να διώξει από πάνω της τις ευθύνες για την επιλογή του τραγουδιού και, δεύτερον, να κερδίσει πόντους τηλεθέασης, στρώνοντας ταυτόχρονα τον δρόμο για τις τρεις μεγάλες βραδιές στη Βασιλεία, τους δύο ημιτελικούς και τον μεγάλο τελικό.
Ας δούμε λοιπόν τι έδειξαν οι μετρήσεις τηλεθέασης για τη βραδιά του Εθνικού Τελικού.
Στο δυναμικό κοινό:
Η Eurovision τερμάτισε πρώτη με μέσο όρο 21,6%. Ακολούθησαν ο αγώνας του Ολυμπιακού με την Καραμπάγκ με 13,7% και ο «Άγιος Έρωτας» με 13,3%. Το «MasterChef» κρατήθηκε στο 12,9% ενώ η «Γη της Ελιάς» βρέθηκε στο 10,5%.
Στο γενικό σύνολο:
Ο Εθνικός Τελικός της Eurovision κονταροχτυπήθηκε με τον αναμετάδοση του αγώνα του Ολυμπιακού με την Καραμπάγκ, με τη Eurovision να κερδίζει στα σημεία.
Ο Εθνικός Τελικός πέτυχε μέσο όρο 18,5% με τον αγώνα του Ολυμπιακού να φτάνει το 18%. Ακολούθησαν ο «Άγιος Έρωτας» με μέσο όρο 16,5%, η «Γη της Ελιάς» με 13,9% και το «MasterChef» με 10%.