Ο Αιμίλιος Χειλάκης ήταν καλεσμένος της Μαρίας Μπακοδήμου στην εκπομπή «Γεια σου» με αφορμή τη σειρά του ΣΚΑΪ «Οι Πανθέοι» και τον ρόλο του Ανδρέα.
Με την Αθηνά Μαξίμου είναι η πρώτη φορά που πρωταγωνιστούν στην ίδια τηλεοπτική σειρά. Όπως είπε η γνωριμία τους και ο γάμος τους ήταν η μετάβασή του από το «εγώ» στο «εμείς». «Ήταν από τις πιο ωραίες άγρυπνες νύχτες μου», είπε για την πρώτη τους έξοδο. Το ζευγάρι των ηθοποιών έχει σκοπό να ζήσει το περισσότερο διάστημα του χρόνου στα Κύθηρα, όπου έχουν δικό τους σπίτι.
Συγκεκριμένα ο Αιμίλιος Χειλάκης είπε στη Μαρία Μπακοδήμου: «Νομίζω πως το επόμενο μας βήμα θα είναι τα Κύθηρα. Δηλαδή να μένουμε εκεί και να ερχόμαστε στην Αθήνα να κάνουμε κάποιες περιόδους μαζεμένες δουλειές και μετά να ξαναεπιστρέφουμε.
Δεν υποφέρεται άλλο η Αθήνα, είναι ένας τόπος πολύ δύσκολος για να ζεις. Έχει χαθεί η χαρά της γειτονιάς, η χαρά του κέντρου που υπήρχαν στέκια. Μεγάλωσα στην πλατεία Αττικής και παίζαμε μπάλα στο δρόμο, στη Λιοσίων και όταν ερχόταν το λεωφορείο την μαζεύαμε.
Είμαι παλιό παιδί εγώ, τι να κάνω. Παιδί της δεκαετίας του ’70 είμαι και τότε είχαμε ένα γηπεδάκι, που τώρα έχει γίνει ένα πάρκο με μπασκέτες, μπαίναμε μέσα ένα τσούρμο παιδάκια, παίζαμε μπάλα και μετά παίρναμε την μπάλα και ανεβαίναμε όλοι μαζί την Λιοσίων, βγαίναμε Αλεξάνδρας και πηγαίναμε στο γήπεδο του Παναθηναϊκού, βλέπαμε ποδόσφαιρο, ξαναγυρίζαμε στο σπίτι και πηγαίναμε να κάτσουμε να κοιμηθούμε ή να διαβάσουμε.
Καμία αγωνία δεν είχαν τότε οι γονείς μας. Τώρα όμως, παιδιά δεν έχω, αλλά αν είχα παιδιά δεν θα τα άφηνα ποτέ να κάνουν κάτι τέτοιο. Έχει περάσει η περίοδος της ελπίδας στον δυτικό κόσμο, αυτό έχει συμβεί. Είμαστε στην περίοδο του θυμού τώρα, δεν ξέρω τι θα γίνει μετά. Δεν είναι τυχαία γεγονότα όλα αυτά που γίνονται», πρόσθεσε σχολιάζοντας την εποχή.
Ο Αιμίλιος Χειλάκης ανέλυσε τους Πανθέους: «Οι Πανθέοι είναι μια οικογένεια που κάποιος στη δεκαετία του ’50 έγραψε γι’αυτήν το πόσο σκληρή είναι, πόσα ψέματα υπάρχουν και πως η προδοσία ελλοχεύει σε κάθε της γωνιά. Και πως ο άνθρωπος διαχειρίζεται την απιστία, την προδοσία και τον θυμό του», ενώ τόνισε ότι η Μελία Κράιλινγκ έφερε τον αέρα της βιομηχανίας της τηλεόρασης στη σειρά με τον επαγγελματισμό της.