Στο «Maestro» η επόμενη ημέρα έχει ξημερώσει. Οι ήρωες βρίσκονται αντιμέτωποι με μια διαφορετική πραγματικότητα, την πραγματικότητα της ενοχής, του φόβου και της μοναξιάς.
Τα δύο ζευγάρια της σειράς, ο Ορέστης κι η Κλέλια, ο Αντώνης και ο Σπύρος, δεν υπάρχουν πια. Ο φόνος του Χαράλαμπου ήταν η ταφόπετρα στα όνειρά τους.
Ο Ορέστης είναι πλέον πατέρας, εγκλωβισμένος σε μια σχέση χωρίς τρυφερότητα, στο πλευρό μιας καταχρηστικής γυναίκας η οποία, συν τοις άλλοις, βρίσκεται αντιμέτωπη με την επιλόχειο κατάθλιψη.
Η απόφασή της Αλεξάνδρας να κρατήσει στο πλευρό της τον Ορέστη παραμένει αταλάντευτη. Όμως η ανταγωνιστική φύση της και η απληστία δεν της επιτρέπουν να ζήσει την περίοδο των πρώτων μηνών από τη γέννηση του παιδιού της με ηρεμία. Της λείπει η ένταση της δουλειάς και η οσμή του αίματος.
Το μέσον της για να επιστρέψει στην επαγγελματική αρένα είναι ο Ανδρέας. Ο κυνικός τεχνοκράτης που υποδύθηκε ο Χρήστος Λούλης, ο άνθρωπος που έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στην φυγή του Ορέστη στους Παξούς θα ξαναμπεί στη ζωή της Αλεξάνδρας, ως απλός συνεργάτης ή και ως εραστής μένει να το δούμε.
Ο Ορέστης, αναζητάει καταφύγιο στη μουσική, όμως στο Ωδείο θα βρεθεί αναπόφευκτα αντιμέτωπος με την Κλέλια. Η συνάντησή τους θα υπενθυμίσει και στους δύο ότι, παρά τα αισθήματα που συνεχίζουν να τρέφουν ο ένας για τον άλλον, η σχέση τους είναι καταδικασμένη στην ανυπαρξία.
Και ενώ στην Αθήνα, ο Ορέστης, η Κλέλια και ο Αντώνης προσπαθούν ο καθένας με τον τρόπο του να ανταποκριθούν στη νέα συνθήκης ζωής που βιώνουν, στους Παξούς η ζωή μοιάζει επιφανειακά απαράλλακτη. Το μόνο σημάδι ότι έρχεται καταιγίδα είναι η παρουσία του αστυνόμου στο νησί.
Ο Φάνης θέλει πάση θυσία οι business με τους Ιταλούς να συνεχιστούν απρόσκοπτα. Χωρίς τον Χαράλαμπο στο κάδρο, η μοναδική λύση που έχει για την συνέχιση του λαθρεμπορίου είναι ο Σπύρος. Μόνος, χωρίς τον Αντώνη, φοβισμένος, παραιτημένος, άπληστος. Αυτός θα αναλάβει τη θέση του πατέρα του για να κυλίσει ομαλά η ζωή τους.
Η πρόταση του Φάνη στον Σπύρο μοιάζει περισσότερο με εντολή. Παρά το πατρικό ύφος, ο δήμαρχος είναι σαφές ότι έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο σε αυτή την ιστορία.
Όλα αυτά βέβαια μέχρι τη στιγμή που ο Χαράλαμπος επιστρέφει από τον υδάτινο τάφο του μέσω Ιταλίας, όπου τον παρέσυραν τα ρεύματα, και αποδεικνύεται ότι φέρει δύο διαμπερή τραύματα από σφαίρα στο κρανίο.
Δείτε αποσπάσματα από το νέο επεισόδιο του «Maestro»: