Στο Στούντιο 4 βρέθηκε η Όλγα Μαλέα το απόγευμα της Δευτέρας 13 Νοεμβρίου. Μίλησε στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο για την ενασχόλησή της με τη σκηνοθεσία που ήρθε μετά από δύο πτυχία. Ένα από τη Νομική κι ένα από την Ψυχολογία.
Η Όλγα Μαλέα είναι μέλος του WIFT GR – Women in Film and Television Greece στα πλαίσια του οποίου διοργανώνεται το 7ο Φεστιβάλ WIFT GR 50/50 Ισότητα και στον Κινηματογράφο, το όποιο θα πραγματοποιηθεί στις 23-26 Νοεμβρίου 2023 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος. Όπως είπε στο απογευματινό μαγκαζίνο της ΕΡΤ1: «Μόλις το 4% των σκηνοθετών είναι γυναίκες, ιδίως στο Χόλιγουντ. Όπου είναι πολλά τα χρήματα, μπαίνουν πιο δύσκολα οι γυναίκες. Έχει βοηθήσει το MeToo στο να αλλάξει η νοοτροπία. Αλλά δεν έχει φτάσει η ισότητα των φύλων στην Ελλάδα στο 50-50, είμαστε κάπου στο 30%, και ακόμα παλεύουμε γι΄ αυτό».
«Οι γυναίκες σκηνοθέτριες ακούγονται λιγότερο από τους άντρες» και πρόσθεσε πως «Οι γυναίκες κάνουν πράγματα, αλλά μετά κάπου ξεχνιούνται», καθώς ο ανταγωνισμός σε κάποια επαγγέλματα όπως αυτό του σκηνοθέτη, κυριαρχείται από άνδρες.
Ενώ αναφέρθηκε στην πρώτη της κινηματογραφική ταινία, «Ο οργασμός της αγελάδας», που έσπασε ταμεία στις αίθουσες κι εξήγησε πως για τα δεδομένα της εποχής είχε μεγάλη προώθηση. Μετά από την επιτυχία αυτή, έγινε υπολογίσιμη δύναμη στον χώρο της.
Με σπουδές στη Νομική, βρέθηκε κατόπιν για σπουδές ψυχολογίας στο Yale στην Αμερική, έκανε στροφή 180 μοιρών για την καριέρα της στη σκηνοθεσία. Τότε βρισκόταν στην απαρχή μιας τάσης όπου το πτυχίο ήταν διαφορετικό από την επαγγελματική σταδιοδρομία. Η απόφαση αρχικά απογοήτευσε τους γονείς της που την παρότρυναν να ασχοληθεί με τις σπουδές της: «Ήμουν στην απαρχή μίας τάσης: ότι άλλο σπουδάζεις, αλλού καταλήγεις και πια τα παιδιά μας θα είναι πολύ σπάνιο να ξεκινήσεις ένα επάγγελμα και να τελειώσεις σε αυτό».
Αυτό που της έδωσε όμως το κίνητρο για να συνεχίσει ήταν η περίοδος που πέρασε με τον πρώην σύζυγό της στην Αργεντινή. Εκεί γύρισε ένα ντοκιμαντέρ, το οποίο πουλήθηκε στο RAI.