Media

Survivor All Star: Τι σημαίνει η «ρήτρα τηλεθέασης» που διεκδίκησε η Ατζούν Μίντια

Σύμφωνα με ρεπορτάζ που είδαν σήμερα το φως της δημοσιότητας, η συμφωνία μεταξύ Ατζούν Μίντια και Σκάι για το «Survivor All Star» περιλαμβάνει ρήτρα τηλεθέασης.

Η είδηση ήρθε στο φως από την Reallife και αφορά στην συμφωνία ανάμεσα στον Σκάι και την Ατζούν Μίντια για το «Survivor All Star» που κάνει πρεμιέρα την Κυριακή 8 Ιανουαρίου.

Σύμφωνα με το σχετικό ρεπορτάζ, η εταιρεία παραγωγής του μεγιστάνα των μίντια Ατζούν Ιλίτζαλι έχει υψηλότατες προσδοκίες από τον νέο γύρο του reality επιβίωσης, οι οποίες μεταφράζονται σε εξίσου υψηλές οικονομικές απαιτήσεις, με την μορφή ρήτρας τηλεθέασης.

Τι σημαίνει η ρήτρα τηλεθέασης

Η εταιρεία παραγωγής δεσμεύεται να παραδώσει στον σταθμό συγκεκριμένο αριθμό επεισοδίων, ο οποίος ενδέχεται να αλλάξει στην πορεία κατόπιν συμφωνίας, με συγκεκριμένο κόστος ανά επεισόδιο. Το κόστος αυτό είναι το μίνιμουμ, το οποίος καλείται να καταβάλει ο σταθμός εφόσον η εκπομπή κινηθεί από άποψη τηλεθέασης κάτω από ένα συγκεκριμένο ποσοστό.

Πάνω από αυτό το ποσοστό, το κόστος αναπροσαρμόζεται προς όφελος του παραγωγού, ανάλογα με τα συμφωνηθέντα.

Τι ισχύει για το «Survivor All Star»

Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, το μέσο κόστος επεισοδίου του reality ορίζεται στα 100.000 ευρώ για τηλεθέαση έως 20% -δεν διευκρινίζεται αν μιλάμε για το γενικό σύνολο ήτο δυναμικό κοινό.

Από το 20% και πάνω, για κάθε επιπλέον μονάδα τηλεθέασης, το κόστος επεισοδίου θα αυξάνεται κατά 4.000 ευρώ. Αν η τηλεθέαση πιάσει το 40%, το κόστος θα αγγίξει τα 200.000 ευρώ ανά επεισόδιο.

Αυτό σημαίνει ότι το συνολικό κόστος του «Survivor All Star» για 120 επεισόδια (5 επεισόδια την εβδομάδα επί 6 μήνες) θα ανέλθει στο ποσόν των 12 εκατομμυρίων ευρώ, αν η τηλεθέαση διατηρηθεί σε επίπεδα έως 20%, με προοπτική να αγγίξει τα 24 εκατομμύρια αν επαναληφθεί ο «άθλος» του πρώτου «Survivor» του ’16.

Τι περιμένει ο Σκάι από το «Survivor All Star»

Για τον Σκάι η επιτυχία του «Survivor All Star» είναι ζήτημα επιβίωσης. Το κανάλι του Φαλήρου αναμένεται να τερματίσει πέμπτο στην κούρσα της τηλεθέασης το 2022 και χρειάζεται επειγόντως μια τονωτική ένεση. Το «Survivor», αν δικαιωθούν οι προσδοκίες του Ατζούν, θα δώσει τροφή και στις υπόλοιπες εκπομπές του σταθμού, το «Πρωινό μας» με τη Φαίη Σκορδά και το «Γεια σου» με τη Μαρία Μπακοδήμου, οι οποίες πάσχουν από έλλειψη καλεσμένων.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
ΟΠΕΚΕΠΕ: Μεγάλες πληρωμές μέχρι τα Χριστούγεννα - Τι αλλάζει
MYTILINEOS: Η δυναμική μετάβασή της στη Νέα Εποχή - Δύο νέες εταιρείες για κατασκευές και παραχωρήσεις
Chevron Right