Media

Kώστας Τουρνάς: Η εικόνα που δεν ξεχνά – Τα δάκρυα της μητέρας του Γιώργου Μαρίνου

Ο Κώστας Τούρνας μίλησε στην Αννίτα Πάνια για το βάρος της μοναξιάς και της κοινωνικής απομόνωσης που βίωναν οι ομοφυλόφιλοι φίλοι του και θυμήθηκε ένα περιστατικό με την μητέρα του Γιώργου Μαρίνα που χαράχτηκε βαθια στην ψυχή του. 

Η Αννίτα Πάνια υποδέχτηκε το βράδυ της Πέμπτης τον Κώστα Τουρνά, στο φινάλε του «Ανοιχτά» για φέτος.

Μιλώντας για την καριέρα του, ο τραγουδιστής και συνθέτης αναφέρθηκε στα παιδικά χρόνια του στην Τρίπολη, τα χρόνια που μεσουρανούσαν οι Poll, και την «περιπέτειά» του επί χούντας, όταν η ειδική επιτροπή λογοκρισίας, έκρινε ύποπτους τους στίχους του τραγουδιού «Ήλιε μου» με συνέπεια να προσαχθεί.

Φυσικά, ο συνθέτης και ερμηνευτής του περίφημου «Ο Αχιλλέας απ’ το Κάιρο», δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στα ερεθίσματα που του ενέπνευσαν το συγκεκριμένο τραγούδι, το πρώτο ίσως ελληνικό τραγούδι που μιλάει ανοιχτά για την ομοφυλοφιλία.

«Έζησα πολλά χρόνια με φίλους μου, που ήταν ομοφυλόφιλοι κι υπήρξαν κάποιες σκηνές οι οποίες με σόκαραν για την κοινωνική τους πλευρά και τι βιώνει ο καθένας μόνος του», είπε αρχικά.

Η αναφορά στον Γιώργο Μαρίνο και τη μητέρα του

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στον Γιώργο Μαρίνο και τη μητέρα του. «Μια εικόνα που δεν ξεχνώ ποτέ ήταν όταν η μητέρα του Γιώργου Μαρίνου καθόταν στο πρώτο τραπέζι. Πάντα ερχόταν σε μια παράσταση η μητέρα του, αλλά και ο πατέρας του. Ο Γιώργος έλεγε τότε, μια εξαιρετική μπαλάντα, όπου ανάμεσα σε άλλα, έλεγε ‘να είχα κι εγώ τη δική μου αγάπη’. Μιλούσε για την έλλειψη συντροφικότητας, ταιριού και αγάπης. Επειδή ήταν εξαιρετική μπαλάντα, μπορούσες να μπεις μέσα σε αυτό, συναισθηματικά», εξήγησε.

«Πολλές φορές κοιτούσαμε τον Γιώργο από την κουίντα, τους συναδέλφους, το κοινό και τις αντιδράσεις. κοιτάζω από την κουίντα τότε, τη μητέρα του Γιώργου κι ήταν ανέκφραστη, αλλά ήταν μούσκεμα κι έτρεχαν τα μάτια της. Για εμένα αυτό είναι σοκ. Σαν να της συμβαίνει κάτι και τη θλίβει», συμπλήρωσε.

Τι λέει ο Κώστας Τουρνάς για τη σύγχρονη μουσική και την τραπ

Όσο για τη σύγχρονη μουσική, ο Κώστας Τουρνάς δήλωσε: «Η σύγχρονη μουσική σκηνή χαρακτηρίζεται χίλια τα εκατό από μία λέξη – κλειδί στα δικά μου μάτια, τον θυμό. Έχει έναν θυμό, ο οποίος είναι απόλυτα δικαιολογημένος. Άλλοτε μεταφράζεται σε βρισιές, και άλλοτε σε διεκδίκηση. Ακούς στα τραγούδια συχνά ‘θέλω, θέλω, θέλω’. Πίσω του κρύβει πάντα έναν θυμό».

Αναφορικά με την τραπ σκηνή, είπε: «Δεν είμαι φίλος της τραπ μουσικής, αυτού του είδους της έκφρασης, γιατί αγαπάω πολύ τη μουσική. H τραπ έχει έναν ρυθμό, μία πιεστική αντίληψη του ρυθμού, πεζό λόγο, ρίμα που δεν είναι εύκολο πράγμα και υπάρχουν εξαιρετικά ταλαντούχοι άνθρωποι σε αυτό. Εάν ένας άνθρωπος που ασχολείται με τη μουσική ξεθυμώσει, δεν ψάχνει να βρει φταίχτες και μιλήσει για τον εαυτό του, νομίζω ότι θα μας δώσει περισσότερα. Ο θυμός δεν είναι καλός σύμβουλος. Ωραία, θα είσαι ένας καταγγέλλων. Και λοιπόν;».

Δείτε ένα απόσπασμα από τη συνέντευξη του Κώστα Τουρνά στην Αννίτα Πάνια:

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Διακοπές από «χρυσάφι»: Αυξήθηκαν κι άλλο τα ακτοπλοϊκά – 4 μέρες στη Μήλο έως 1.431 ευρώ
Ο Γεωργιάδης για Turkaegean: Ουδέποτε ενημερώθηκα και δεν αντέδρασα – Πιστεύω ότι θα το ακυρώσουμε
Chevron Right