Media

Secret Song: Η τηλεθέαση της πρεμιέρας της Ναταλίας Γερμανού

Η Ναταλία Γερμανού είναι αναμφίβολα η τηλεοπτική βασίλισσα του σαββατοκύριακου, όπως δείχνουν τα νούμερα τηλεθέασης.

Το «Secret Song», το διαφορετικό μουσικό show που είχε ανακοινωθεί την περασμένη σεζόν ότι θα παρουσίαζε η Ναταλία Γερμανού έκανε πρεμιέρα την Κυριακή, με μεγάλη καθυστέρηση που οφείλονταν, σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, σε παραγωγικές δυσκολίες. Το πλατό που χρησιμοποιεί η εκπομπή είναι το ίδιο με του «Fame Story» με συνέπεια να «παγώσουν» τα γυρίσματα.

Τελικά ο Alpha μας έκανε τη χάρη να προβάλει το πρώτο από τα δύο επεισόδια που υπάρχουν ολοκληρωμένα την Κυριακή και η ανταπόκριση του κοινού δικαίωσε τους δημιουργούς της εκπομπής. Οι θεατές του σαββατοκύριακου ανάδειξαν το «Secret Song» σε πρωταθλητή της τηλεθέασης στην prime time της Κυριακής, αναδεικνύοντας την Ναταλία Γερμανού σε αναμφισβήτητη κυρίαρχο του παιχνιδιού τα σαββατοκύριακα.

Το πιο αξιοσημείωτο είναι ότι το «Secret Song» έκοψε πρώτο νο νήμα στι δυναμικό κοινό (19,5% ) και στο γενικό σύνολο (19,7%), το οποίο δείχνει τον βαθμό αποδοχής που χαίρει το project από το κοινό.

Η τηλεθέαση στην prime time της Κυριακής 12 Νοεμβρίου:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Alpha – Secret Song 19,5%

Alpha – Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα 16,5%

Mega – Το Ναυάγιο 14%

Mega – Η Γη της Ελιάς 13,9%

Ant1 – Ποιος Θέλει να Γίνει Εκατομμυριούχος 12,3%

Star – Στα Σύνορα 10,4%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Alpha – Secret Song 19,7%

Alpha – Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα 13,9%

Mega – Το Ναυάγιο 19,6%

Mega – Η Γη της Ελιάς 23,4%

Ant1 – Ποιος Θέλει να Γίνει Εκατομμυριούχος 15,7%

Star – Στα Σύνορα 9,5%

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Μαραθώνιος Αθήνας 2023: Ο 80χρονος που τερμάτισε τελευταίος έτρεξε να αγκαλιάσει τη σύζυγό του
Έρχεται η «Ώρα του Προέδρου» - Ο Κασσελάκης θα απαντά live σε ερωτήσεις ακροατών στο «Κόκκινο»
Chevron Right