Τη Χριστίνα Χειλά Φαμέλη το ευρύ κοινό την γνώρισε για πρώτη φορά μέσα από τον ρόλο της Θεοδοσίας στις «Άγριες Μέλισσες». Της ζηλότυπης συζύγου του Λάμπρου που το μίσος της για την Λενιώ οδήγησε στην αποκάλυψη της δολοφόνου στου Σέργιου με τις συνέπειες που όλοι είδαμε.
Η Θεοδοσία πλήρωσε το «αμάρτημά» της πέφτοντας νεκρή έξω από τη δικαστική αίθουσα όπου δικάζονταν η Ελένη από το όπλο του δολοφόνου που είχε προσλάβει η Μυρσίνη.
Ο θάνατός της έσωσε τη ζωή της Ελένης και άνοιξε τον δρόμο για την ολοκλήρωση του έρωτα του Λάμπρου με την μεγαλύτερη από τις αδελφές Σταμίρη.
Η ερμηνεία της Χριστίνας Χειλά Φαμέλη στον ρόλο της Θεοδοσίας, που ολοκληρώθηκε στην αρχή του δεύτερου κύκλου των «Άγριων Μελισσών», προκάλεσε κύμα θαυμαστικών σχολίων στο Twitter.
Ο επόμενος ρόλος της ηθοποιού ήταν πρωταγωνιστικός. Πλέον την απολαμβάνουμε ως Αργυρώ, το αντικείμενο του έρωτα του Αστέρη / Ορφέα Αυγουστίδη στον «Σασμό», τη σειρά του Alpha που έριξε αυλαία για τη σεζόν την Τετάρτη.
Όμως, η Χριστίνα Χειλά Φαμέλη και η παραγωγή -που είναι κοινή για τις δύο σειρές- μας επιφύλαξαν μια έκπληξη.
Η πολύπαθη Θεοδοσία επέστρεψε στο φινάλε των «Άγριων Μελισσών» για ελάχιστα λεπτά ως «φάντασμα» στο θολωμένο μυαλό της Μυρσίνης.
Την είδαμε με στολή νοσοκόμας να πλησιάζει την άρρωστη στο κρεβάτι του νοσοκομείο όπου βρίσκεται μετά τον θάνατο του Δούκα, ένα ακόμα «φάντασμα» από το ένοχο παρελθόν που έρχεται να ταράξει την Μυρσίνη στην απόλυτη δυστυχία της.