ΟΣτέφανος Κορκολής βρέθηκε την Δευτέρα στο πλατό της εκπομπής της ΕΡΤ1 «Σημείο συνάντησης» για μια συζήτηση χωρίς πρόγραμμα με την Κάρμεν Ρουγγέρη.
Ο συνθέτης που έγινε περισσότερο γνωστός στη χώρα μας τη δεκαετία του ’90 ως τραγουδιστής επιτυχιών, που απευθύνονταν κυρίως σε νεαρές ηλικίες, αποκάλυψε στην ηθοποιό και σκηνοθέτη την αλήθεια πίσω από την αιφνίδια εκτόξευσή του στα ελληνικά charts και την ανάδειξή του σε teen idol της εποχής.
Σύμφωνα με την αφήγησή του, όταν γύρισε από το Παρίσι για οικογενειακούς λόγους, συνειδητοποίησε ότι ως συνθέτης και σολίστ του πιάνου δεν είχε κανένα μέλλον στην Ελλάδα. Ήταν η εποχή που δεν έδινε κανένας σημασία στους δημιουργούς που κρύβονταν πίσω από τις «επιτυχίες». Και το πρόβλημα δεν ήταν μόνο η έλλειψη αναγνώρισης. Ήταν και το βιοποριστικό. Οι μόνοι άνθρωποι που τον στήριξαν τότε -αυτόν και τον Παρασκευά Καρασούλο, που υπέγραφε τους στίχους- ήταν η Δήμητρα Γαλάνη και η Μαρία Δημητριάδη.
Τότε, ένας παραγωγός του πρότεινε να γράψει τραγούδια για τη Νάνα Μούσχουρη, που ακόμα μεσουρανούσε. Τα έγραψε, παρέδωσε την κασέτα για να την δώσουν στην Μούσχουρη, όμως οι μήνες περνούσαν και ούτε φωνή, ούτε ακρόαση.
Στο τέλος, και αφού έκανε πέρα την ντροπή του και πήρε τηλέφωνο τον παραγωγό, ο Στέφανος Κορκολής έλαβε την απάντηση ότι τα τραγούδια του δεν άρεσαν στην τραγουδίστρια.
Απογοητευμένος και σε αδιέξοδο, αποφάσισε, με την προτροπή της δισκογραφικής εταιρείας στην οποία ανήκε, να τα τραγουδήσει ο ίδιος. Ήταν η εποχή των «Πέντε ανέμων».
Η επιτυχία, όταν ήρθε, ήταν απρόσμενη και καταλυτική. Όπως εξομολογήθηκε ο συνθέτης, η απήχηση που είχε του έδωσε μεγάλη χαρά αλλά ταυτόχρονα άλλαξε δραματικά τη ζωή του σε σημείο να μην μπορεί να κυκλοφορήσει έξω και να αλλάζει διαρκώς σπίτια.
Τελικά, και μετά από αρκετά χρόνια, ο Στέφανος Κορκολής πήρε την απόφαση να επιστρέψει σε αυτό που αγαπάει περισσότερο, την ορχηστρική μουσική. «Όταν το ανακοίνωσα στην δισκογραφική εταιρεία μου έπεσαν εγκεφαλικά», θυμάται πλέον.
Ακούστε τον Στέφανο Κορκολή να αφηγείται την περιπέτειά των αρχών της καριέρας του στην Κάρμεν Ρουγγέρη: