Media

Survivor πρεμιέρα: Τι έδειξε η τηλεθέαση

Με νούμερα ρεκόρ έκλεισε η πρεμιέρα του φετινού τέταρτου κύκλου του «Survivor»

 Ο αιφνιδιασμός του Σκάι, που επέσπευσε την πρεμιέρα του «Survivor» για την Κυριακή 27 Δεκεμβρίου, απέδωσε. Το κοινό έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στο γνωστό reality επιβίωσης, το οποίο ήταν αρχικά προγραμματισμένο να κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο, κερδίζοντας πολύτιμο προβάδισμα έναντι του Star και του «Master Chef», που «παραδοσιακά» σκίζει από άποψη τηλεθέασης, το δεύτερο μισό της σεζόν.

Τα νούμερα τηλεθέασης που κατέγραψαν τα μηχανάκια της AGB στην πρεμιέρα της τέταρτης «έκδοσης» του «Survivor» έσπασαν κάθε ρεκόρ. Μάλιστα, στο δυναμικό κοινό το ριάλιτι επιβίωσης έφτασε το 34,9%.

Αξίζει να σημειώσουμε βέβαια ότι, απέναντι στη «λαίλαπα» του «Survivor», τα υπόλοιπα κανάλια αντέταξαν τα λιγότερο ισχυρά όπλα τους, τα οποία ήταν βέβαιο ότι δεν θα είχαν καμία τύχη απέναντι στο reality. Και μάλιστα σε μια συγκυρία που οι θεατές ήταν αναγκαστικά κλεισμένοι στα σπίτια τους και αναζητούσαν μια αφορμή για να ξεσπαθώσουν στο Twitter, αφορμή που το «Survivor» προσέφερε γενναιόδωρα.

Τα νούμερα τηλεθέασης την Κυριακή 27 Δεκεμβρίου, στο prime time:
AΝΤ1: (Ταξί) 13,7
ANT1: (Χαίρε Καίσαρ) 2,9
ALPHA: (Ντάμπο) 5,9
STAR: (Μόνος στο Σπίτι) 16,5
ΣΚΑΙ: (Survivor) 34.9
ΟPEN: (Στιγμιαία οικογένεια) 6,5
Mega: (Διπλοπενιές) 4,4

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Επίθεση από πατέρα και 14χρονο γιο σε προσφυγόπουλα - Έκαναν μήνυση σε 15χρονο αλλοδαπό οι δράστες
Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος: Τον εμβολίασε νοσηλευτής που λέγεται… Θεούλης
Chevron Right