Ο Άλκης Παναγιωτίδης έχει καταφέρει να ξεχωρίσει με το άμεσο ύφος που δίνει στους χαρακτήρες που υποδύεται τόσο στην τηλεόραση, όσο και στο θέατρο και τον κινηματογράφο. Ο ηθοποιός μίλησε την Παρασκευή 25/8 στην κάμερα της εκπομπής «Καλοκαίρι #yes».
Από τις δουλειές που έχει κάνει στην τηλεόραση, ο ηθοποιός είπε πως ξεχωρίζει την πιο πρόσφατη: «Έχω ξεχωρίσει φέτος τη σειρά που παίζω κι εγώ, το IQ 160. Ξεχωρίζω το LAPD, την «Προδοσία», το «Κλείσε τα μάτια» του Παπακαλιάτη».
Ενώ για την τελευταία σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη ανέφερε: «Δεν μου έκανε πρόταση για το Maestro. O Παπακαλιάτης δεν το συνηθίζει αυτό, άποψή μου είναι ότι είναι λάθος γιατί δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί μεγάλοι δημιουργοί δουλεύουν με το ίδιο team, με τους ίδιους ανθρώπους. Σπαταλάς πολλή λιγότερη ενέργεια και λόγια για να συνεννοηθείς. Ο Χριστόφορος δεν το κάνει, τραβάει άλλη ρότα. Έχω δει πολύ λίγο από το Maestro αλλά μου αρέσει, είναι άξιος ο Χριστόφορος και τον εκτιμώ» είπε.
Σχετικά με την μη προβολή των επαναλήψεων της σειράς «50-50» λόγω των καταγγελειών του Πέτρου Φιλιππίδη, ο Άλκης Παναγιωτίδης είπε: «Φυσικά και με ενόχλησε. Σε αυτή τη σειρά έπαιξε πολύς κόσμος. Κάποιος κατηγορήθηκε για κάτι αλλά οι άλλοι δεν έφταιγαν. Η συνεργασία μου με τον Πέτρο Φιλιππίδη ήταν άψογη όπως όλες μου οι συνεργασίες», δήλωσε ο ηθοποιός.
Παράλληλα όταν ρωτήθηκε αν θα μπορούσε να δει τον Μάρκο Σεφερλή στην Επίδαυρο, απάντησε:«Όλα μπορώ να τα δω στην Επίδαυρο. Ο Μάρκος Σεφερλής ανήκει στην κωμωδία, αν ένας σκηνοθέτης βλέπει σε αυτόν ικανότητες να παίξει έναν Αριστοφάνη γιατί όχι; Η Επίδαυρος δεν είναι δεν έχει κατοχυρωθεί ως ένας ιερός χώρος. Είναι ένα αρχαίο θέατρο με μεγάλη ιστορία. Μπορούν να παίξουν οι πάντες» είπε μεταξύ άλλων.
Επίσης σχολίασε τους πειραματισμούς που έγιναν φέτος σε παραστάσεις του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου: «Ο καθένας από τους καλλιτέχνες πουλά ένα ύφος και στυλ. Της κυρίας Κιτσοπούλου της αρέσει να αποδομεί καταστάσεις. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο κόσμος αντιδρά ή χειροκροτεί ή ξεφωνίζει», είπε ο Άλκης Παναγιωτίδης στην πρωινή εκπομπή του Open.