Ο λογαριασμός του Ντόναλντ Τράμπ στο twitter μπορεί να είναι ξανά ενεργός αλλά ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ δεν φαίνεται να είναι διατεθειμένος να τον χρησιμοποιήσει. Όπως μάλιστα είπε ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ, επιθυμεί να παραμείνει στο Truth Social, τη δική του ηλεκτρονική πλατφόρμα.
Ο Έλον Μασκ αποφάσισε να μην αφήσει αναπάντητη τη στάση του Τραμπ και προχώρησε σε μία άκρως άσεμνη ανάρτηση, θέλοντας με χιούμορ να περιγράψει τη σχέση του προέδρου των ΗΠΑ με την διάσημη πλατφόρμα, από την οποία είχε μπλοκαριστεί μετά τα περιστατικά στο Καπιτώλιο των ΗΠΑ τον Ιανουάριο του 2021.
Πώς άρχισαν όλα
Ο ιδιοκτήτης του Twitter διοργάνωσε ένα δημοψήφισμα στο προφίλ του στις 19 Νοεμβρίου, μέσα από το οποίο απηύθυνε στους χρήστες το ερώτημα σχετικά με την επαναφορά ή όχι του λογαριασμού του Ντόναλντ Τραμπ στο twitter.
https://twitter.com/elonmusk/status/1593767953706921985
Οι χρήστες μπορεί να αποφάσισαν την επαναφορά του λογαριασμού του πρώην προέδρου των ΗΠΑ – με οριακό ωστόσο ποσοστό – αλλά ο Ντόναλντ Τραμπ δεν δεν φάνηκε να συγκινείται ιδιαίτερα.
Τόνισε ότι θα παραμείνει πιστός στο Truth Social, την εφαρμογή που έχει αναπτυχθεί από Startup του Trump Media & Technology Group και πρόσθεσε ότι η δική του πλατφόρμα έχει μεγαλύτερη αφοσίωση χρηστών σε σχέση με το Twitter και δεν βλέπει κανέναν λόγο να επιστρέψει στην πλατφόρμα.
Δείτε το προκλητικό tweet του Έλον Μασκ
And lead us not into temptation … pic.twitter.com/8qNOXzwXS9
— Elon Musk (@elonmusk) November 21, 2022
Ο Balenciaga αποχώρησε από το Twitter
Στο μεταξύ, ο οίκος μόδας Balenciaga αποχώρησε επίσημα από το Twitter μετά την απόκτηση της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης από τον Έλον Μασκ.
Η απόφαση του brand, διευθυντής δημιουργικού του οποίου είναι ο Demna Gvasalia, να εγκαταλείψει την πλατφόρμα έρχεται αφού πολλές μεγάλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των General Motors και Dyson, ανέστειλαν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες στο Twitter.
Ορισμένες εταιρείες και χρήστες έχουν εκφράσει ανησυχίες ότι τα σχέδια του Μασκ για μαζικές απολύσεις και η εστίαση στην προώθηση της ελευθερίας του λόγου θα οδηγήσουν σε πιο χαλαρό έλεγχο περιεχομένου στον ιστότοπο, κάτι που θα μπορούσε να καταστήσει πιο δύσκολο για τους διαφημιστές να αποφύγουν τη σύνδεση με ρητορική μίσους και παραπληροφόρηση.
Το προφίλ του Balenciaga στο Twitter είχε έως πρόσφατα 950.000 ακόλουθους.
Στην πλατφόρμα, σύμφωνα με το bof, διεξάγονταν διαδικτυακές συζητήσεις για τον Balenciaga που ανήκει στον όμιλο Kering, καθώς ο Demna Gvasalia προκαλούσε ενδιαφέρον με τα σχέδιά του, όπως υπερμεγέθη αθλητικά ρούχα, γλυπτική ραπτική και διχαστικές δημιουργίες, όπως τα ακριβά υποδήματα Crocs.