Η EasyJet έπεσε θύμα μεγάλης κυβερνοεπίθεσης, σύμφωνα με αναφορές.
Η αεροπορική εταιρεία είπε ότι παραβιάστηκαν διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τα στοιχεία ταξιδιού 9 εκατομμυρίων πελατών της και πως έχουν κλαπεί τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών 2.208 εξ αυτών.
«Παίρνουμε πολύ στα σοβαρά τα ζητήματα ασφάλειας και συνεχίζουμε να επενδύουμε για να βελτιώσουμε περαιτέρω το περιβάλλον ασφαλείας μας», ανέφερε σε δήλωσή της στο χρηματιστήριο.
Η EasyJet είπε ότι είχε ενημερώσει τις αρμόδιες Αρχές.
To Γραφείο Επιτρόπου Πληροφόρησης (ICO) συνέστησε στην EasyJet να επικοινωνήσει με όλα τα θύματα της παραβίασης, λόγω του αυξημένου κινδύνου απάτης κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορονοϊού.
Ο διευθύνων σύμβουλος της EasyJet, Johan Lundgren, προέβη στην εξής δήλωση:
«Από την ώρα που μάθαμε για το περιστατικό, κατέστη σαφές ότι λόγω της Covid-19 υπάρχει αυξημένη ανησυχία, σχετικά με τη χρήση προσωπικών δεδομένων για διαδικτυακές απάτες».
«Ως αποτέλεσμα -και μετά από σύσταση του ICO- επικοινωνούμε με τους πελάτες, των οποίων οι ταξιδιωτικές πληροφορίες παραβιάστηκαν και τους συμβουλεύουμε να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, ειδικά εάν λαμβάνουν ύποπτα μηνύματα».