Κόσμος

Κομισιόν: Εκστρατεία κατά των παραπλανητικών διαφημίσεων για τον κορονοϊό

Η Κομισιόν ξεκινά εκστρατεία την απόσυρση των παραπλανητικών διαφημίσεων που συνδέονται με τον κορονοϊό.

Η Κομισιόν ξεκίνησε στην Ευρώπη εκστρατεία σχετικά με τις παραπλανητικές διαφημίσεις που σχετίζονται με την πανδημία του κορονοϊού. Μάλιστα, στην ανακοίνωση που εξέδωσε για το νέο της εγχείρημα τόνισε πως οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες αφαίρεσαν ή μπλόκαραν εκατομμύρια παραπλανητικές διαφημίσεις ή αναρτήσεις προϊόντων, που συνδέονται με τον κορονοϊό.

Επίσης, οι εν λόγω ηλεκτρονικές υπηρεσίες της συντόνισαν τον έλεγχο («σάρωση») ιστοτόπων για τον εντοπισμό περιεχομένου που προωθεί στους καταναλωτές ψευδείς ισχυρισμούς ή προϊόντα απάτης που συνδέονται με τον κορονοϊό.

Έτσι, η συγκεκριμένη σάρωση που διενήργησε το Δίκτυο Συνεργασίας για την Προστασία των Καταναλωτών (CPC), περιλάμβανε δύο μέρη. Υψηλού επιπέδου έλεγχο των διαδικτυακών πλατφορμών και σε βάθος ανάλυση συγκεκριμένων διαφημίσεων και ιστοτόπων που συνδέονται με προϊόντα για τα οποία υπάρχει υψηλή ζήτηση λόγω του κορονοϊού.

Ακόμη, οι αρχές προστασίας των καταναλωτών 27 χωρών συμμετείχαν στον έλεγχο υψηλού επιπέδου των πλατφορμών και υπέβαλαν 126 απαντήσεις σχετικά με τις εταιρείες με τις οποίες η Επιτροπή βρίσκεται σε τακτική επαφή, αλλά και με πλατφόρμες εθνικής εμβέλειας.

Μάλιστα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, έμφαση δόθηκε στον έλεγχο των προσφορών στο διαδίκτυο που αφορούν προστατευτικές μάσκες και καλύμματα, απολυμαντικά υγρά, διαγνωστικά τεστ, τρόφιμα, συμπληρώματα διατροφής και μη εδώδιμα προϊόντα με υποτιθέμενη θεραπευτική δράση που συνδέεται με τον κορονοϊό.

Παράλληλα, ο επίτροπος Δικαιοσύνης, Ντιντιέ Ρεντέρς, δήλωσε ότι «οι μεγαλύτερες διαδικτυακές πλατφόρμες απάντησαν θετικά στην έκκληση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την καταπολέμηση της απάτης και των παραπλανητικών προσφορών και απέδειξαν τη σαφή τους δέσμευση για την αφαίρεση επιβλαβούς περιεχομένου. Ωστόσο, όπως έδειξε η πρόσφατη σάρωση, οι ανέντιμοι έμποροι βρίσκουν συνεχώς νέους τρόπους για την εκμετάλλευση των αδυναμιών των καταναλωτών, την παράκαμψη των αλγοριθμικών ελέγχων και τη δημιουργία νέων ιστοτόπων».

«Εν μέσω μιας πανδημίας παγκόσμιων διαστάσεων, ως καταναλωτές πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν υπάρχουν διαδικτυακές θαυματουργές θεραπείες. Είμαι ευγνώμων που οι εθνικές αρχές προστασίας των καταναλωτών διατηρούν υψηλό επίπεδο εγρήγορσης και συνεργάζονται με την Επιτροπή για την προστασία των καταναλωτών στο διαδίκτυο», συμπλήρωσε στη συνέχεια.

Πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Το Αστεροσκοπείο κατέγραψε τον φονικό κεραυνό στη Σκόπελο
Έβρος: Ενίσχυση των συνόρων με εκατοντάδες αστυνομικούς
Chevron Right