Τον μαγικό κόσμο των live αναμένεται να συστήσει σε Ευρώπη, Αγγία και ΗΠΑ, η Zara το επόμενο διάστημα, ένα concept που σημειώνει απόλυτη επιτυχία στην Ασία.
Δημοσιεύματα από τον ξένο Τύπο αναφέρουν πως αν και οι δυτικοί δεν είναι τόσο εξικοιωμένοι με τις ζωντανές μεταδόσεις στο λανσάρισμα προϊόντων, όμως κύκλοι της αγοράς τονίζουν ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν.
Τι είναι ακριβώς αυτά τα live που αναμένονται να ξεκινήσουν μετά τον Αύγουστο (το πιθανότερο σενάριο είναι να αρχίσουν τον Οκτώβρη);
Στην Κίνα οι live εκπομπές είναι πεντάωρες και μεταδίδονται εβδομαδιαία στο κινεζικό ιντερνετικό αδελφάκι του TikTok.
«Θέλουμε να το μεταφέρουμε στις δυτικές χώρες, όπου το livestream δεν είναι τόσο δημοφιλές… αλλά σκεφτήκαμε γιατί όχι – από την άποψη της ψυχαγωγίας, το βήμα αυτό είναι μια εξέλιξη», δήλωσε στο Reuters εκπρόσωπος της Zara.
Οι μάρκες που επιθυμούν να δημιουργήσουν μια πιο σπάνια εμπειρία, χωρίς να μείνουν πίσω στις εξελίξεις, προσπάθησαν να κάνουν τις ζωντανές αγορές με διαφορετικό τρόπο. Η εκπομπή της Zara στο Douyin περιλαμβάνει κινεζικά μοντέλα που φορούν φορέματα Zara, δοκιμάζουν παπούτσια και κοσμήματα. Περιλαμβάνει επίσης σκηνές πασαρέλας και πλάνα μακιγιάζ στα «παρασκήνια», με χαλαρό ύφος και στιλ φιλικής συζήτησης.
Στοχεύοντας σε μια «φιλική, χαλαρή και διασκεδαστική» εμπειρία, οι εκπομπές θα είναι μικρότερες από εκείνες στο Douyin, με διάρκεια 45 λεπτά έως μία ώρα, αλλά οι θεατές θα μπορούν να αντιδρούν σε πραγματικό χρόνο με ερωτήσεις, σχόλια και emojis.
Ανοίγει giga ZARA στην Αθήνα
Μετά το κατάστημα στον Πύργο του Πειραιά η ισπανική εταιρεία Inditex κάνει δεύτερο μεγάλο άνοιγμα στην Ελλάδα, ανοίγοντας ένα πιο μεγάλο Zara στο κέντρο της Αθήνας.
Το νέο κατάστημα θα φιλοξενείται στο Μινιόν, το οποίο έχει ανακαινιστεί, θα είναι λίγο πιο μεγάλο από αυτό στον Πειραιά, με κάποιες διαφορές ως προς τα προϊόντα που πουλάει.