Επιχειρήσεις

Shein: Είναι η μεγάλη απειλή για τα Zara;

Οι ανατροπές που έφερε η πανδημία στον τρόπο αγοράς ρούχων έδωσε μεγάλη ώθηση στην Shein από την Κίνα και πολλοί πλέον μιλούν για αμφισβήτηση των καθιερωμένων μεγαθηρίων της αγοράς, όπως η Zara.

Η Shein, ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα μεταξύ των νεοσύστατων επιχειρήσεων της Κίνας στον τομέα του fast-fashion, απειλεί πλέον ευθέως τα Zara, καθώς τον τελευταίο χρόνο προκλήθηκαν μεγάλες αλλαγές στην αγορά, ενώ το κοινό στράφηκε στο online. Μάλιστα δημοσιεύματα θέλουν τη Shein να ετοιμάζεται για άνοιγμα και φυσικών καταστημάτων.

Από μίνι φούστες των 5 δολαρίων έως μπλούζες των 17 δολαρίων, η εφαρμογή της Shein απαριθμεί χιλιάδες προϊόντα με υπερβολικά χαμηλές τιμές, πιο χαμηλές και από τα Zara της Inditex.

Η Shein, ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα μεταξύ των νεοσύστατων επιχειρήσεων της Κίνας στον τομέα του fast-fashion, λανσάρει καθημερινά μέχρι και 4.000 αντικείμενα και είναι σχεδόν αδύνατο να παρακολουθήσει κανείς όλες τις προσφορές της.

Εάν, μάλιστα, αναζητήσει κανείς την Shein στο Instagram μπορεί να εντοπίσει πάνω από 1,9 εκατομμύρια αποτελέσματα, κυρίως νεαρές γυναίκες που εμφανίζονται με πλεκτά, φορέματα και άλλα ρούχα από την εταιρεία, ενώ οι αναρτήσεις προέρχονται από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής.

Κάτι ανάλογο γίνεται και στο Tik Tok. 

Η Shein πωλεί αποκλειστικά μέσω της ιστοσελίδας της, λειτουργώντας χωρίς φυσικά καταστήματα ενώ η εφαρμογή της έχει ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια λήψεις και αριθμεί τώρα πάνω από 20 εκατομμύρια χρήστες σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η εταιρεία.

Η στρατηγική από την Κίνα

Η Shein ιδρύθηκε το 2008 με έδρα το Nanjing και η εταιρεία στοχεύει ξεκάθαρα στις νεαρές ηλικίες και ειδικότερα στα άτομα της γενιάς Ζ, προσελκύοντας διαρκώς νέους αγοραστές μέσω του Instagram και του TikTok, παρέχοντας χαμηλές τιμές, ακόμα και στο μισό από τα Zara, όπως έγραψε το Reuters.

Οι ΗΠΑ θεωρούνται έως στιγμής η μεγαλύτερη αγορά της Shein, ενώ η εταιρεία αποστέλλει επίσης παραγγελίες σε 220 χώρες, αφού διαθέτει διαδικτυακή παρουσία στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αυστραλία και τις ΗΠΑ.

Η Shein, η οποία πωλεί επίσης στο Amazon, δεν αποκαλύπτει δημόσια τις πωλήσεις ή άλλα οικονομικά στοιχεία. Η εταιρεία μάλιστα δεν απάντησε σε email ή τηλεφωνικές κλήσεις από το Reuters.

Έχει υποστήριξη από επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων των IDG Capital και Sequoia Capital China, σύμφωνα με τα στοιχεία της κεφαλαιαγοράς.

Πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση θα φανεί στα επόμενα χρόνια. Άλλωστε δεν είναι και τόσο εύκολο να απειληθεί η κυριαρχία των Zara…

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Ακυβέρνητο πλέει φορτηγό πλοίο νοτιανατολικά του Γυθείου
Έλλη Κοκκίνου για Τζένη Μπότση: Δεν το είχε πει ούτε στους γονείς της
Chevron Right