Επιχειρήσεις

Dixan: Παρουσίασε το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης «Ξεκάθαρα Μαζί»

Περιλαμβάνει τρία επιμέρους προγράμματα που έχουν στον πυρήνα τους τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Το ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Ξεκάθαρα Μαζί» που υλοποιείται στην Ελλάδα παρουσίασαν η Henkel και το Dixan.

Στόχος του προγράμματος είναι η συμβολή σε ένα πιο πράσινο και βιώσιμο μέλλον για τις επόμενες γενιές.

Σε αυτό, περιλαμβάνονται τα επιτυχημένα επιμέρους προγράμματα:

  • «Καθάρισε σε βάθος, Καθάρισε στην πηγή»
  • «Οι σπόροι του αύριο: Εκπαιδεύουμε για ένα πιο καθαρό μέλλον»
  • «Παίξε Καθαρά».
Βασίλης Σφακιανόπουλος, Ιδρυτής ΜΚΟ Save your Hood

Και τα 3 προγράμματα του Dixan είναι ενεργά και θα συνεχιστούν για όλη την υπόλοιπη χρονιά.

Η Henkel και το Dixan παραμένουν πιστοί στη δέσμευση τους να συμβάλλουν σε «έναν κόσμο πιο καθαρό», έναν πλανήτη βιώσιμο για όλους. Βασικός στρατηγικός στόχος της Ηenkel είναι η επίτευξη των στόχων της μέσω της ορθολογικής χρήσης των φυσικών πόρων και της μείωσης του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος. Παράλληλά, μέσα από τις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί, δημιουργεί προστιθέμενη αξία στην κοινωνία και το περιβάλλον.

«Καθάρισε σε Βάθος – Καθάρισε στην Πηγή»

Το μακροβιότερο πρόγραμμα εθελοντικών καθαρισμών στην Ελλάδα, το «Καθάρισε σε Βάθος – Καθάρισε στην Πηγή» του Dixan, υλοποιεί συστηματικά καθαρισμούς στον θαλάσσιο βυθό, σε ακτές, ποτάμια, λίμνες και υδροβιότοπους τα τελευταία 5 χρόνια.

Πλέον, η δράση του επεκτείνεται, ενδυναμώνοντας το μήνυμα της μετάβασης στην κυκλική οικονομία και την προστασία του περιβάλλοντος. Στόχος είναι η επέκταση των δράσεων καθαρισμού και σε αστικά άλση, πάρκα και δασικές περιοχές που αποτελούν ζωτικό πνεύμονα πρασίνου ιδιαίτερα στις αστικές περιοχές.

Μέχρι σήμερα έχουν ολοκληρωθεί 54 καθαρισμοί σε όλη την Ελλάδα, δίνοντας ανάσα ζωής στη χλωρίδα και πανίδα της χώρας και απαλλάσσοντας το περιβάλλον από 64 τόνους απορριμμάτων και 8 τόνους πλαστικού με τη συμβολή περισσότερων από 2.500 εθελοντών.

Στρατηγούλα Βαμβαλή, Marketing & Trade Director για την Ελλάδα και Κύπρο, Henkel Consumer Brands, Νίκος Κουρής, Ηθοποιός και Brand Ambassador προγράμματος του Dixan «Καθάρισε σε βάθος, Καθάρισε στην Πηγή», Θάνος Καλουδιώτης, Laundry, Home Care & Sustainability Head, Henkel Consumer Brands Ελλάδας και Κύπρου.

Αναπόσπαστο μέλος της ομάδας είναι ο ηθοποιός Νίκος Κουρής, ο οποίος αποτελεί σταθερό υποστηρικτή των δράσεων καθαρισμού του Dixan τα 2 τελευταία χρόνια, ενώ θα συνεχίσει να υποστηρίζει το Πρόγραμμα και στη νέα χρονιά δράσεων που ξεκινούν τον Απρίλιο.

Στρατηγική προτεραιότητα του προγράμματος παραμένει η ανάδειξη της υπέρτατης αξίας του εθελοντισμού, η ενίσχυση της συλλογικότητας και η καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης και ατομικής ευθύνης.

«Οι σπόροι του αύριο: Εκπαιδεύουμε για ένα πιο καθαρό μέλλον»

Παράλληλα, το Dixan σχεδιάζει δράσεις για την ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση της νέας γενιάς με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος και την υιοθέτηση καθημερινών συνηθειών φιλικών προς το περιβάλλον.

Τα δύο τελευταία χρόνια υλοποιεί, με μεγάλη αποδοχή, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οι σπόροι του αύριο. Εκπαιδεύουμε για ένα πιο καθαρό μέλλον».

Στρατηγούλα Βαμβαλή, Marketing & Trade Director για την Ελλάδα και Κύπρο, Henkel Consumer Brands

Μέσα από το πρόγραμμα αυτό, το Dixan προσκαλεί εκπαιδευτικούς και μαθητές να συμμετέχουν σε μια σειρά από πρωτότυπες, δημιουργικές και διαδραστικές εκπαιδευτικές δράσεις, με στόχο την ενίσχυση της ανακύκλωσης και την ανάδειξη μιας υπεύθυνης στάσης ενεργού πολίτη στο τρίπτυχο «reduce, reuse, recycle».

Το πρόγραμμα προσφέρεται δωρεάν σε Δημοτικά & Νηπιαγωγεία της χώρας, ενώ το έχουν παρακολουθήσει έως σήμερα, 7.952 μαθητές και 509 εκπαιδευτικοί σε 169 σχολεία.

«Παίξε Καθαρά»

Η ευαισθητοποίηση της νέας γενιάς και των παιδιών, αλλά και των γονέων τους, αποτελούν τον πιο σημαντικό παράγοντα για την ανάπτυξη ενός βιώσιμου μέλλοντος για τη χώρα μας.

Το Dixan, μέσα από το πρόγραμμα «Παίξε Καθαρά», συμβάλλει στην καταπολέμηση του κοινωνικού προβλήματος του εκφοβισμού και της ανισότητας με όχημα τον παιδικό αθλητισμό.

Κατά τον πρώτο χρόνο υλοποίησής του, σε συνεργασία με ακαδημίες ποδοσφαίρου και αθλητικές οργανώσεις σε όλη την Αττική, έχει πραγματοποιήσει 11 δράσεις. Μεταξύ άλλων έγιναν συζητήσεις και αλληλεπιδράσεις με περισσότερους από 5.500 γονείς και συμμετέχοντες, ενώ διοργανώθηκαν παράλληλα αθλητικά παιχνίδια με 1.700 παιδιά και 240 προπονητές.

Θάνος Καλουδιώτης, Laundry, Home Care & Sustainability Head, Henkel Consumer Brands Ελλάδας και Κύπρου

«Η Henkel είναι μία από τις πλέον πρωτοπόρες εταιρείες στη βιώσιμη ανάπτυξη παγκοσμίως, με την αειφορία να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της λειτουργίας και των εταιρικών αξιών της. Σε τοπικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο δεσμεύεται για έναν κόσμο πιο καθαρό, θέτοντας τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της. Με το Dixan, έχουμε καταφέρει τα τελευταία χρόνια, μέσα από τα προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιούμε με συνέπεια και ουσιαστική δέσμευση, να συμβάλλουμε ενεργά στην ανάπτυξη και βελτίωση των κοινωνικών αξιών και ταυτόχρονα να εργαστούμε συλλογικά για την προστασία του περιβάλλοντος. Παραμένουμε Ξεκάθαρα Μαζί, για ένα καλύτερο μέλλον για τις επόμενες γενιές. Μεταδίδουμε ένα ηχηρό μήνυμα για την ευθύνη που έχουμε όλοι μας: Δεν θέλουμε απλώς καθαρά ρούχα, αλλά και ένα καθαρό περιβάλλον και μια καθαρή κοινωνία για έναν βιώσιμο πλανήτη», δήλωσε ο Θάνος Καλουδιώτης, Laundry, Home Care & Sustainability Head, Henkel Consumer Brands Ελλάδας και Κύπρου.

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Αποκαλύψεις για τη «χρυσή» ζωή της πολεοδόμου της Ρόδου: Σχέδια για βίλα, σπίτι στην Αθήνα και πτυχίο-«μαιμού»