Επιχειρήσεις

«Μind the Gap»: To ετήσιο συνέδριο του ΑPPLiA HELLAS στις 26 Φεβρουαρίου, στην Αθήνα

Στο συνέδριο του ΑPPLiΑ παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας με τίτλο « Μέσα από τα Μάτια των Καταναλωτών»

Για άλλη μια χρονιά εκπρόσωποι των μεγαλύτερων Βιομηχανιών και Eπιχειρήσεων Hλεκτρικών Συσκευών, έδωσαν το παρών στο ετήσιο συνέδριο του ΑPPLiA (www.applia-hellas.gr), το οποίο πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία. Την έναρξη του Συνεδρίου κήρυξε ο Πρόεδρος της ΑPPLiA ,κος Βασίλης Κομνηνός- CEO Delonghi Group.

Το συνέδριο τίμησε με την παρουσία της η υφυπουργός ενέργειας Αλεξάνδρα Σδούκου, η οποία αναφέρθηκε στην ομιλία της, στην ενεργειακή κρίση, στον ενεργειακό μετασχηματισμό της χώρας, στις παγκόσμιες τάσεις, την ανακύκλωση αλλά και στα προγράμματα που έχει θεσπίσει η κυβέρνση για την αντιμετώπιση της ακρίβειας στην ενέργεια για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές.

Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας με τίτλο « Μέσα από τα Μάτια των Καταναλωτών» που διεξήγαγε ο ΑPPLiA για την Ελλάδα και παρουσίασε η ιδρύτρια της Focus Bari κα Ξένια Κούρτογλου.

Το συνέδριο συντόνισε ο κ. Στάθης Σαχίνης-Γενικός Διευθυντής APPLiA Hellas και συμμετείχαν οι κκ., Γιώργος Δουκίδης-καθηγητής του Ο.Π.Α, Κωνσταντίνος Μαχαίρας-Πρόεδρος της Lionard Turtle, Παναγιώτης Γκεζερλής-Πρόεδρος της Covert group, Δημήτρης Δημητριάδης Futurist και Γιάννης Σκορδάς οικονομολόγος.

Το θέμα του συνεδρίου ήταν η εξερεύνηση του «κενού» που δημιουργείται μεταξύ καταναλωτή και επιχειρήσεων, λόγω του συνεχούς μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος, όπου οι καταναλωτές βιώνουν καθημερινά μια νέα πραγματικότητα.

Όπως έδειξε και η έρευνα που πραγματοποίησε η Focus Bari για λογαριασμό του ΑPPLiA , η αγορά των οικιακών ηλεκτρικών συσκευών είναι μεγάλη και ενεργή, ενώ κορυφαίο κριτήριο παραμένει η οικονομία με βασική προτεραιότητα τη σχέση ποιότητας-τιμής.

pinak_1_6a44e.png

Σημαντικά στοιχεία επίσης προέκυψαν για τη σχέση που έχει ο Έλληνας καταναλωτής με το διαδίκτυο και πως αυτή επηρεάζει την αγοραστική του συμπεριφορά: Η αγορά μια συσκευής είναι πολυκαναλική. Η πλειοψηφία αναζητά στο διαδίκτυο αι μετά αγοράζει βάζει τιμής.

pinak_2_8d64c.png

Επιπλέον συμπέρασμα του συνεδρίου ήταν ότι η περιβαλλοντική ανησυχία είναι θεωρητική. Στην επιλογή του ο καταναλωτής και πάλι θα αποφασίσει βάσει τιμής.

pinak_3_9ce71.png

Άλλα σημαντικά ερωτήματα που απαντήθηκαν μέσα από την έρευνα όπως:

  • Πώς αντιμετωπίζουν σήμερα οι Έλληνες την τεχνολογία ή την ΑΙ,
  • Πώς επηρεάζει ο πληθωρισμός τις τιμές ή τις καταναλωτικές συνήθειες,
  • Πώς επιδρά η κλιματική αλλαγή διαμορφώνοντας νέες περιβαλλοντικές ή
    ενεργειακές συνθήκες και πώς όλα τα προηγούμενα διαμορφώνουν το σημερινό τοπίο της αγοράς οικιακών ηλεκτρικών συσκευών.

Σχετικά με την Αpplia Hellas:

Ο ΑPPLiA Hellas είναι ο Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών και Επιχειρήσεων Ηλεκτρικών Συσκευών. Στον ΑPPLiA Hellas συμμετέχουν 23 μεγάλες επιχειρήσεις Ελληνικών και ξένων συμφερόντων με ετήσιο τζίρο που ξεπερνά τα 2,5δις€, οι οποίες δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά, Ο ΑPPLiA αντιπροσωπεύει το 75% της Ελληνικής Αγοράς στις οικιακές ηλεκτρικές συσκευές. Τα Μέλη της, Έλληνες Παραγωγοί, Αντιπρόσωποι, Πολυεθνικές προσφέρουν μια μεγάλη γκάμα προϊόντων τα οποία συμβάλλουν στην καθημερινή άνεση και εξυπηρέτηση των Ελλήνων καταναλωτών.

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Απεργία πλοίων 28/2: Δεμένα τα καράβια στα λιμάνια
Σύμπραξη Κούβας - Αμερικής για την Υγεία: Στο τραπέζι οι παγκόσμιες προκλήσεις
Chevron Right