«Θα στείλουμε την παραγγελία σας μόλις η κατάσταση μας το επιτρέψει» ενημερώνει το ZARA τους πελάτες που χρησιμοποιούν την εφαρμογή για να κάνουν τις αγορές τους.
Η πασίγνωστη αλυσίδα δεν καταφέρνει να ανταποκριθεί στον τεράστιο όγκο των παραγγελιών με πολλούς να περιμένουν ακόμη παραγγελίες που έχουν κάνει εδώ και πάρα πολλές μέρες. Και παρότι το ζήτημα με τις αποστολές στο σπίτι εστιάζεται στις εταιρίες κούριερ που εδώ και μέρες έχουν ανακοινώσει ότι τα δέματα θα παραδίδονται με τεράστιες καθυστερήσεις, ούτε το click away φαίνεται πως καταφέρνει να σώσει την κατάσταση.
Συγκεκριμένα, κάποιος που χρησιμοποιεί την εφαρμογή για να κάνει τις αγορές του, αφού επιλέξει τα προϊόντα και προχωρήσει στο επόμενο στάδιο της αγοράς, καλείται να επιλέξει αν θέλει «ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ» ή «ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ» (το περίφημο click away).
Και στις δύο περιπτώσεις ωστόσο τα νέα δεν είναι ενθαρρυντικά για να προχωρήσει κάποιος στην πληρωμή και αγορά των προϊόντων.
Στην επιλογή «ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ» η αλυσίδα ένδυσης ενημερώνει ότι το click away θα πάρει μεταξύ 8-10 ημερών. «Κάποια καταστήματα μπορεί να μην είναι διαθέσιμα» αναφέρεται επίσης.
Όσο για την επιλογή «ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ», η κατάσταση είναι ακόμα πιο δύσκολη. «Θα στείλουμε την παραγγελία σας μόλις η κατάσταση μας το επιτρέψει».