Εγκαινιάστηκε από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, η νέα, διπλή σιδηροδρομική γραμμή, Κιάτο-Αίγιο, με το τρένο να μπορεί να πιάνει κατά τόπους τα και 200 χλμ./ώρα.
Προς το παρόν η νέα γραμμή δεν διαθέτει ηλεκτροκίνηση. Η σχετική εργολαβία αναμένεται να υπογραφεί σύντομα (με ανάδοχο και πάλι την εταιρεία Μυτιληναίος) και μέχρι το 2022 να έχει ολοκληρωθεί. Στα συνολικά 71 χλμ. λειτουργούν 3 Σταθμοί (Ξυλοκάστρου, Ακράτας και Αιγίου) και 6 Στάσεις (Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου, Διακοπτού και Ελίκης), ενώ το τρένο συνδέεται με τον Οδοντωτό Διακοπτού-Καλαβρύτων στο Διακοπτό.
Εξαιτίας της απουσίας ηλεκτροκίνησης, το δρομολόγιο χωρίζεται στα δύο. Το τρένο ξεκινά από τον Πειραιά με τα ηλεκτροκίνητα Desiro (τα τρένα με την μωβ απόχρωση) και μόλις φτάνει στο Κιάτο περιμένει το ντιζελοκίνητο Rail Bus. Από εκεί γίνεται μετεπιβίβαση και μετά από 5-6 λεπτά ξεκινά προς Αίγιο. Με τον αντίστροφο τρόπο γίνεται το δρομολόγιο από το Αίγιο. Σε τρία δρομολόγια θα υπάρχει σύνδεση με το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος της Αθήνας.
Στην τελική μορφή του, το υπεραστικό, ηλεκτροκίνητο τρένο, θα φθάνει μέχρι το κέντρο και το λιμάνι της Πάτρας με υπογειοποιημένα 5,1 χλμ. σε συνολικό χρόνο 110 λεπτών, δηλαδή, σε 1 ώρα και 40 λεπτά (σε δρομολόγια express).