Ελλάδα

Στην κυκλοφορία το τμήμα Λαμία – Καλαμπάκα του Ε65: Σε 2,5 ώρες η απόσταση Αθήνα – Καρδίτσα

Στο 26ο χιλιόμετρο του αυτοκινητόδρομου Ε65 έγινε η τελετή εγκαινίων για την παράδοση του συνολικού τμήματος Λαμία – Καλαμπάκα του Ε65.

Το τμήμα Λαμία – Καλαμπάκα του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος Ε65 παραδόθηκε το πρωί της Τρίτης στην κυκλοφορία, παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.

Πρόκειται για τα τμήματα Λαμία – Ξυνιάδα (18,5 χλμ) και Τρίκαλα – Καλαμπάκα (25 χλμ). Το έργο μειώνει σημαντικά την απόσταση της Αθήνας με την Κεντρική Ελλάδα και τη Θεσσαλία. Είναι χαρακτηριστικό ότι η απόσταση Αθήνα – Καρδίτσα θα διανύεται σε 2,5 ώρες.

Πρόκειται για τα 136 χιλιόμετρα από τα συνολικά 182 χιλιόμετρα της παραχώρησης του Άξονα Κεντρικής Ελλάδος. Το έργο υλοποιήθηκε από την ΤΕΡΝΑ και είχε καθυστερήσεις εξαιτίας των καταστροφικών πλημμυρών.

Ο αυτοκινητόδρομος Ε65 συνδέει τη Λαμία με την Καλαμπάκα, καλύπτοντας σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς της χώρας όπως τα Μετέωρα, η λίμνη Πλαστήρα, το Καρπενήσι και τα Τρίκαλα. Επιπλέον με τον Ε65 θα συνδέεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας που λειτουργεί ως πύλη της Ελλάδας προς την κεντρική Ευρώπη με το λιμάνι του Βόλου, διευκολύνοντας έτσι τις διεθνείς επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές.

Ο πρωθυπουργός έκανε λόγο για «ένα δρόμο τεράστιας αναπτυξιακής σημασίας», αλλά και για ένα έργο που πέρασε από 40 κύματα, προαναγγέλοντας ότι το βόρειο τμήμα του αυτοκινητόδρομου θα έχει ολοκληρωθεί το αργότερο εντός 2 ετών ενώ θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης.

«Θα παραδοθεί όπως είχε σχεδιαστεί πριν από 15 και χρόνια», είπε χαρακτηριστικά. 

Έκανε λόγο για μια «σπουδαία μέρα για τη Στερεά Ελλάδα, τη Θεσσαλία, την Ηπειρο και τη Δυτική Μακεδονία, καθώς γίνεται πραγματικότητα ένα όνειρο πολλών δεκαετιών. «Σε 2,5 ώρες θα φτάνει κανείς από την Αθήνα στην Καρδίτσα και σε 3 ώρες στα Τρίκαλα», εξήγησε συμπληρώνοντας πως «τα έργα αυτά δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τα καλύτερα που κατασκευάζονται στον κόσμο».

Σχετικά με την ιστορία του έργου ο πρωθυπουργός είπε ότι «πέρασε από 40 κύματα, δοκιμάστηκε στην οικονομική κρίση, έμεινε κολοβό μόνο με το μεσαίο τμήμα και τεχνικά προβλήματα στο νότιο, ενω το βόρειο στη κυριολεξία βρέθηκε σε χρηματοδοτικό κενό», ενώ πρόσθεσε ότι «με την επιμονή της κυβέρνησης και σκληρή διαπραγματέυση με την Κομισιόν το βόρειο τμήμα αναμένεται να παραδοθεί εντός της επόμενης διετίας, ενώ είχε σχεδιαστεί πριν από 15 χρόνια.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Ρέντη: Άνοιξαν στόματα για τη δολοφονία - Έβαλαν δύο οπαδούς σε πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων
Κασσελάκης: Καλά έκανα με τον Παπανώτα - Να δούμε αν θα κάνει το ίδιο και ο κ. Μητσοτάκης με τον βουλευτή του
Chevron Right