Ελλάδα

Πανελλήνιες 2025: Οι σχολές που «χτίζουν» καριέρα με λίγα μόρια

Λίγο καιρό πριν από τις Πανελλήνιες 2025, αυτές σπουδές μπορούν να αποτελέσουν τις καλύτερες βάσεις για επιτυχημένη καριέρα.
Πότε ξεκινούν οι Πανελλήνιες 2025 - Το πρόγραμμα
ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/ EUROKINISSI

Το Μάρκετινγκ είναι ένας από τους πιο δυναμικούς και πολυδιάστατους κλάδους της σύγχρονης επιχειρηματικότητας. Από τη δημιουργία ισχυρών brands μέχρι τη στόχευση των κατάλληλων καταναλωτών μέσω δεδομένων και ψηφιακών εργαλείων, το μάρκετινγκ αποτελεί βασικό πυλώνα επιτυχίας για κάθε σύγχρονη επιχείρηση.

Όμως, πώς μπορεί κάποιος να χτίσει μία καριέρα σε αυτόν τον τομέα μέσα από τις Πανελλήνιες 2025; Ποιες σπουδές μπορούν να αποτελέσουν τις καλύτερες βάσεις και να οδηγήσουν πιο άμεσα σε επαγγελματικές ευκαιρίες στο μάρκετινγκ; Τις κυριότερες επιλογές, που συναντάμε στο Μηχανογραφικό Δελτίο του 2025 στον τομέα του Μάρκετινγκ, αναλύει ο σύμβουλος σταδιοδρομίας Χρήστος Καρακωστίδης

  • Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Αθήνα: 15.970

Θα μπορούσε να αποτελέσει την πρώτη επιλογή για έναν υποψήφιο που στοχεύει στο Μάρκετινγκ και βρίσκεται στο Πεδίο Οικονομίας και Πληροφορικής. Το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών έχει ένα πολύ σύγχρονο πρόγραμμα σπουδών προσαρμοσμένο στον τομέα με αρκετά μαθήματα, που εστιάζουν τόσο στον ανθρώπινο παράγοντα, όπως η Συμπεριφορά Καταναλωτή, η Οργανωσιακή Ψυχολογία και η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, όσο και στον ψηφιακό κόσμο όπως η Ηλεκτρονική Επικοινωνία, το Ψηφιακό Μάρκετινγκ και τα Πληροφοριακά Συστήματα. Προσφέρει, επίσης, κατευθύνσεις σπουδών στη Διεθνή Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία, στη Διοίκηση Επιχειρήσεων & Ανθρώπινου Δυναμικού στην Επιχειρησιακή Αναλυτική, αλλά και στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, προσεγγίζοντας το Μάρκετινγκ ολιστικά.

Τμήματα Διοίκησης Επιχειρήσεων:

  • Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Αθήνα, Πειραιάς, Θεσσαλονίκη, Σέρρες, Γρεβενά: 8.090 – 17.025

  • Διοίκησης Επιχειρήσεων Αιγάλεω, Πάτρα, Λάρισα, Χίος: 7.830 – 12.560

  • Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών

    •  Αθήνα: 14.760

    •  Καλαμάτα: 8.810

  • Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού, Ηράκλειο: 10.072

  • Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, Θεσσαλονίκη: 11.630

Τα Τμήματα αυτά χαρακτηρίζονται από τις πολλές και διαφορετικές επιλογές, που μπορούν να προσφέρουν στους φοιτητές τους. Στο πλαίσιο αυτό τα περισσότερα Τμήματα Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών παρέχουν κατευθύνσεις σπουδών. Στην πλειονότητα των Τμημάτων υπάρχει η κατεύθυνση του Μάρκετινγκ, καθώς αποτελεί και μία αρκετά περιζήτητη επιλογή.

Τα προγράμματα σπουδών αυτών των τμημάτων μπορούν να προσφέρουν στους φοιτητές μία πληρέστερη γενική εικόνα της λειτουργίας των επιχειρήσεων και έπειτα οδηγούνται στην κατεύθυνση σπουδών, γεγονός που πολλές φορές ικανοποιεί τους υποψηφίους, οι οποίοι είτε δεν είναι σίγουροι για την ακριβή επιλογή τους είτε επιθυμούν μία ολιστική προσέγγιση στις επιχειρήσεις. Στην ίδια ομάδα Τμημάτων θα βρούμε και το Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος στη Θεσσαλονίκη, το οποίο παρέχει επίσης κατεύθυνση σπουδών στο Μάρκετινγκ.

Τμήματα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας:

  • Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας, Αργοστόλι: 8.980

  • Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, Καστοριά: 11.270

 Το ομώνυμο τμήμα του Ιονίου και το Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στην Καστοριά χαρακτηρίζονται από πολύ σύγχρονα σπουδών, που εμπλέκουν μεταξύ άλλων το μάρκετινγκ, τη διαφήμιση, τη δημοσιογραφία, την πληροφορική, τα social media, αλλά και την ανάλυση δεδομένων και την επεξεργασία εικόνας, βίντεο και ήχου. Καθώς η αγορά εργασίας δημιουργεί πολλές θέσεις εργασίας, που απαιτούν αυτόν τον συνδυασμό θεωρητικών και τεχνικών δεξιοτήτων, όπως για παράδειγμα το digital marketing, τα δύο αυτά Τμήματα αποτελούν ακόμη μία εξαιρετική και σύγχρονη επιλογή σπουδών στον τομέα του Μάρκετινγκ. Μάλιστα, αυτά τα Τμήματα είναι προσβάσιμα για μαθητές του 1ου Πεδίου και του 4ου Επιστημονικού Πεδίου.

Εκτός από τις παραπάνω επιλογές, οι οποίες έχουν πολύ μεγάλη συνάφεια με το Μάρκετινγκ, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως πρόκειται για έναν τομέα τον οποίο μπορούν να προσεγγίσουν είτε με μεταπτυχιακές σπουδές είτε με άλλους τρόπους εξειδίκευσης απόφοιτοι από πολλούς και διαφορετικούς τομείς σπουδών, με βασική προϋπόθεση να ταιριάζει στην προσωπικότητά τους και τις επαγγελματικές τους δεξιότητες, όπως η δημιουργικότητα, η επικοινωνία, η στρατηγική και αναλυτική σκέψη και πολλές άλλες. Η ίδια προϋπόθεση φυσικά ισχύει και για όσους υποψηφίους σκέφτονται τις παραπάνω επιλογές, που αναλύθηκαν στο άρθρο.

Συνοψίζοντας, ο τομέας του Μάρκετινγκ προσφέρει πολλές ευκαιρίες για ανάπτυξη και επαγγελματική εξέλιξη, με πλήθος επιλογών σπουδών που μπορούν να ανοίξουν τον δρόμο για μια επιτυχημένη καριέρα. Σε πληθώρα Τμημάτων οι σπουδαστές έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν τόσο τις θεωρητικές όσο και τις πρακτικές γνώσεις που απαιτούνται για να κάνουν τα πρώτα τους βήματα σε έναν ταχύτατα εξελισσόμενο και δυναμικό κλάδο. Ωστόσο, πέρα από τις σπουδές, είναι εξίσου σημαντικό να αναπτύξουν και τις προσωπικές δεξιότητες (soft skills), οι οποίες αποτελούν τα βασικά εφόδια για μια επιτυχημένη καριέρα στο μάρκετινγκ!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Αλλάζει το σκηνικό του καιρού με χιόνια και αρκετό κρύο Chevron Left
Καιρός: Έρχονται χιόνια και πτώση της θερμοκρασίας έως 10 βαθμούς – Αυτή θα είναι η πιο κρύα ημέρα