Ελλάδα

Πανελλήνιες 2025: Ξαφνική αλλαγή στο μηχανογραφικό – Η απόφαση

Τροποποιητική απόφαση για τις Πανελλήνιες 2025. Οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς για την ύλη των εξετάσεων.
πανελληνιεσ
ΦΩΤ. ΑΡΧΕΙΟΥ

Σε μία τροποποιητική απόφαση για τις Πανελλήνιες 2025 προχώρησε το υπουργείο Παιδείας και ταυτόχρονα διαπίστωσε καθυστερήσεις στη διδασκαλία των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων και κάλεσε τους εκπαιδευτικούς να προχωρήσουν ταχύτερα.

Η τροποιητική απόφαση προβλέπει ότι:

Ένας υποψήφιος που υποβάλλει Μηχανογραφικό Δελτίο (ΜΔ) για το ποσοστό 10% των θέσεων εισακτέων χωρίς νέα εξέταση, δεν θα έχει δικαίωμα να δηλώσει προτίμηση για Σχολή, Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση Τμήματος όπου είναι ήδη φοιτητής.

Τα μέλη κάθε Βαθμολογικού Κέντρου (Β.Κ.) αναλαμβάνουν και τον ρόλο των συντονιστών των βαθμολογητών για τα εξεταζόμενα μαθήματα της ειδικότητας τους.

Οι συντονιστές αυτοί θα:

Κατευθύνουν τη διαδικασία της πειραματικής βαθμολόγησης Μεταφέρουν οδηγίες της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων (Κ.Ε.Ε.) στους βαθμολογητές. Θα παρακολουθούν και παρεμβαίνουν στη διαδικασία βαθμολόγησης, όταν κριθεί απαραίτητο, προκειμένου να επιτυγχάνεται η μέγιστη δυνατή σύγκλιση στην αξιολόγηση των βαθμολογητών σε κάθε Β.Κ. Μπορούν να ορίζονται και ως αναβαθμολογητές

Οδηγίες για τη διδασκαλία της ύλης στη Γ΄ λυκείου

Έγγραφο προς όλα τα λύκεια έστειλε ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Γιάννη Κατσαρού και καλεί τους Διευθυντές τους, σε συνεργασία με τους Συλλόγους Διδασκόντων, να προβαίνουν σε αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος με σκοπό την ολοκλήρωση της ύλης.

Όπως αναφέρει μετά τη Β’ φάση της καταχώρισης της διδακτέας – εξεταστέας ύλης των μαθημάτων που εξετάζονται πανελλαδικά, διαπιστώθηκαν καθυστερήσεις στη διδασκαλία της ύλης. Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, τονίζει το έγγραφο, να είναι σε άμεση συνεργασία με τους διδάσκοντες εκπαιδευτικούς, ώστε να τους παρέχουν κάθε δυνατή βοήθεια για τη διδασκαλία των μαθημάτων και να ελέγχουν την πορεία της εξεταστέας ύλης.

Οι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σημειώνει ο Γιάννης Κατσαρός, να είναι σε άμεση επικοινωνία με τους Διευθυντές/-ντριες των Σχολικών Μονάδων αρμοδιότητάς τους για την επίλυση τυχόν προβλημάτων τα οποία δεν μπορούν να επιλυθούν σε επίπεδο σχολικής μονάδας. Τέλος τονίζεται στο έγγραφο, ότι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν ολοκληρώσει τη διδακτέα – εξεταστέα ύλη μέχρι τη λήξη των μαθημάτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
ανδρουλακησ Chevron Left
ΠΑΣΟΚ: Από τα συλλαλητήρια στη μάχη της Βουλής - Η στρατηγική της Χ. Τρικούπη